  • 21. Data: 2012-12-16 18:12:45
    Temat: Re: internecik
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:kakluv$vd2$1@node1.news.atman.pl...

    > Czy Kidle nie ma przypadkiem mocno "zcumostizowanej" wersji Androida?
    > Jesli tak to byc moze przenosi sie to rowniez na klawiature. Zarowno w
    > Samsungach, Defy jak i custom ROMie CM klawiatura nie byl natarczywa
    > we wciskaniu na sile podpowiedzi.

    Tak, to Android od Amazona, bez Google Play... czyli okrojony w pewnym
    sensie. Pewnie da się to podpowiadanie wyłączyć, ale nie chciałem nic
    na początek wyłączać.
    Nie mogę sobie znaleźć polskiej klawiatury na razie...
    W iPhone4 była pod ręką, w oczywistym miejscu, tu nie mogę znaleźć.

    > Ja chetnie przetestowalbym WP8, duzym atutem jest dobry aparat foto oraz
    > darmowa nawigacja. Poki co nie ma jednak odpowiedniego telefonu, z
    > pewnoscia nie kupie tej dachowki L920 a 820 to jak zwykle okrojony model.

    Poczekamy, może MS coś wymyśli niedługo... też bym się pobawił.

  • 22. Data: 2012-12-16 18:42:43
    Od: "Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > potrzebuje nternecik do tableta, ale bez LTE.
    >
    > Niezbyt duza ilosc danych, zero gadania, zasieg szeroki - to gdzie szukac
    > najlepszej oferty ?

    W play online dla firm przy umowie na 12 miesiecy mozna wziac 1GB/miesiac z
    limitem predkosci 1Mbit/s za 10zl netto (wieksze pakiety maja wieksze limity
    predkosci).
    Na allegro sa startery orange free 6GB/rok w okolicach 30zl, mozna tez
    samemu taki wyprodukowac nieco taniej.
    Jest aero2, o zasiegu poczytaj tutaj:
    http://jdtech.pl/2011/11/aero2-jak-sprawdzic-ze-jest
    esmy-w-zasiegu-2.html
    W t-mobile blueconnect przy umowie na 12 miesiecy za 19,9zl brutto jest
    2GB/miesiac bez limitu predkosci.

  • 23. Data: 2012-12-16 18:49:26
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kernel Panic" <n...@l...nope> napisał w wiadomości

    > W popie za 15zł 500MB na miesiąc. Za 10zł 100MB.

    Jeśli ktoś już koniecznie lubi orange, to orange free na kartę, 50zł na 3
    miesiące (16,6(6)zł miesięcznie) i 2,27GB na te 3 miesiące czyni powyższą
    propozycję mało sensowną...
    Nie wspominając o gotowych starterach poniżej 30zł z przesyłką, gdzie
    dostajemy 6GB na rok...

  • 24. Data: 2012-12-16 21:38:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote in message
    > Na allegro sa startery orange free 6GB/rok w okolicach 30zl,
    > mozna tez samemu taki wyprodukowac nieco taniej.

    Czemu nie napiszesz jak to zrobic? :-)

  • 25. Data: 2012-12-16 21:46:52
    Od: "Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisal w wiadomosci
    > "Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote in message
    >
    > Czemu nie napiszesz jak to zrobic? :-)

    Bo na ten temat pisane bylo juz wielokrotnie na tej grupie. Poza tym, kazdy
    z poziomem inteligencji odrobine wyzszym od kury, w 30 sekund jest w stanie
    sobie to wygooglowac.

  • 26. Data: 2012-12-17 00:29:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Uzytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisal w wiadomosci

    > Bo na ten temat pisane bylo juz wielokrotnie na tej grupie.

    Kiedy bylo na ten temat tu na grupie? Bo od miesiecy jestem
    tu i uwaznie czytam, wiec musialem przeoczyc taki watek...

    > Poza tym, kazdy z poziomem inteligencji odrobine wyzszym od kury,
    > w 30 sekund jest w stanie sobie to wygooglowac.

    Kazdy z poziomem uprzejmosci odrobine wyzszym od wstetnej
    niezyczliwej malpy móglby tu w 10 sekund nakreslic sprawe lub
    przynajmniej podac linka/msgid do opisu jesli rzeczywiscie juz bylo.

    p.s. Czy Ty taka paskudna nature wyssales z mlekiem od matki czy
    nabyles dopiero pózniej, w zlym srodkowisku jakim sie obracales?

  • 27. Data: 2012-12-17 08:24:38
    Od: "Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Kiedy bylo na ten temat tu na grupie?

    Np. 31.12.2010

    Bo od miesiecy jestem
    > tu i uwaznie czytam, wiec musialem przeoczyc taki watek...

    Nic nowego. Czesto przeoczasz rózne rzeczy. Wyszukiwarek tez nie umiesz
    uzywac.

    > Kazdy z poziomem uprzejmosci odrobine wyzszym od wstetnej
    > niezyczliwej malpy

    Rozumiem, ze nie potrafisz "inzynierze" znalezc tych informacji i poczules
    sie mocno urazony faktem, ze byle kura jest od Ciebie bystrzejsza?

    móglby tu w 10 sekund nakreslic sprawe lub
    > przynajmniej podac linka/msgid do opisu jesli rzeczywiscie juz bylo.

    Cytujac Ciebie: "Sluchaj, a czemu uwazasz ze ja tu mam komus szukac jakichs
    fotek? Sadzisz,
    ze ktos mi tu za uslugi placi?"

    > p.s. Czy Ty taka paskudna nature wyssales z mlekiem od matki czy
    > nabyles dopiero pózniej, w zlym srodkowisku jakim sie obracales?

    Za odpowiedz i komentarz niech znowu posluzy cytat z Twojej twórczosci: "To
    bardzo typowe zachowanie: koncza sie argumenty merytoryczne
    to uzywa sie argumentów personalnych".

    Nie pozdrawiam

  • 28. Data: 2012-12-18 04:42:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Uzytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisal w wiadomosci

    > Np. 31.12.2010

    A to ciekawe ze Google nic takiego nie pokazuje w 18 watkach
    wyslanych miedzy 30-go grudnia a 1-go stycznia:

    Showing 18 of 18 topics pl.misc.telefonia.gsm
    Play kaucja 1tys.. blokada polaczen 65 posts 2 views ťKris+27
    1/1/11
    Jaki telefon? 8 0 ťGrzegorz Brycki+4 1/1/11
    Pakiet kwotowy w PlusGSM 7 0 ťBAREK+3 1/1/11
    Jak to jest z tymi bateriami? 17 1 ťKenny+10 1/1/11
    Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA 91 3 ťJaneo+29
    12/31/10
    Samsung Monte - brak wybierania glosowego 1 0 ťMarcus 12/31/10
    'Malzenska' faktura za internet mobilny? 17 0 ťMarcin+7
    12/31/10
    Ovi mapy w Nokia 2710 to mapy offline? 4 1 ťtopek +3 12/31/10
    LG GX200 - dual sim ale jednoczesnie? 3 1 ťPapkin+2
    12/31/10
    Jak zablokowac internet ? 36 4 ťRadekD+11 12/31/10
    Dotykowce to dla wiekszosci idiotyzm 71 0 ťPiotr M+21
    12/31/10
    Przekazywanie rozmow na inny numer w prepaidzie --> ktory ? 5
    0 ťJanosik+4 12/30/10
    Dziwne SMS'y... 15 0 ťPiotr K.+5 12/30/10
    Nokia C6 czy Xperia X10 mini pro 6 1 ťMS+3 12/30/10
    N8 vs E7 C7 34 2 ťALEX+5 12/30/10
    Utopilem telefon - E52 ... 17 1 ťAleksander+11 12/30/10
    Era - "przechodzenie" minut ťSagittarius+1 12/30/10
    dual sim i klawiatura qwerty ťad+2 12/30/10

    W którym to watku przeczytales o tym internecie 6GB bo jakos znalezc nie
    daje rady?

    > Nic nowego. Czesto przeoczasz rózne rzeczy. Wyszukiwarek tez nie umiesz
    > uzywac.

    No ale sam widzisz, ze jesli bylo napisane (a jeszcze tego nie pokazales)
    to bylo to bardzo dawno (i nieprawda :-) i nie zaszkodziloby powtórzyc.
    No ale Ty wolisz bic piane zamiast cos pozytecznego napisac...

    > Rozumiem, ze nie potrafisz "inzynierze" znalezc tych informacji i poczules
    > sie mocno urazony faktem, ze byle kura jest od Ciebie bystrzejsza?

    To nie jest fakt a tylko Twój postulat.
    I do tego niedorzeczny, bo nie widujemy kur szukajacych po googlach... :-)

    > Cytujac Ciebie: "Sluchaj, a czemu uwazasz ze ja tu mam komus
    > szukac jakichs fotek? Sadzisz, ze ktos mi tu za uslugi placi?"

    Nie ma problemu, ale w ten sposób Twój post jest malowartosciowy.

    > Za odpowiedz i komentarz niech znowu posluzy cytat z Twojej twórczosci:
    > "To bardzo typowe zachowanie: koncza sie argumenty merytoryczne
    > to uzywa sie argumentów personalnych".

    I dlatego napisales argument o inteligencji kury jako pierwsz?
    Moje pytania o Twoja paskudna nature byly odpowiedzia
    na Twoje paskudne zachowanie a nie zadnym "argumentem".
    Gdybym napisal ze "nie masz racji bo masz paskudna nature"
    to wtedy bylby to argument personalny, ale nie napisalem nic
    podobnego, prawda? A wiec zastanów sie co piszesz...

  • 29. Data: 2012-12-18 06:48:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > I dlatego...

    ...kolejny raz wyszla z ciebie natura.

    Odstaw ta dyskusje na tydzien i przeczytaj ponownie, zoabczysz, jak sie
    ladnie pienisz.

  • 30. Data: 2012-12-18 09:04:54
    Od: "Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisal w wiadomosci

    > W którym to watku przeczytales o tym internecie 6GB bo jakos znalezc nie
    > daje rady?

    Mój blad: 30.12.2010
    https://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gs
    m/msg/56bd9c7362f3435a?dmode=source&output=gplain&no
    redirect

    I tu w innym watku:
    https://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gs
    m/msg/4c41f5fe4880c2d5?dmode=source&output=gplain&no
    redirect

    A tak to sie robi: http://lmgtfy.com/?q=orange+free+z+allegro

    > No ale sam widzisz, ze jesli bylo napisane (a jeszcze tego nie pokazales)
    > to bylo to bardzo dawno (i nieprawda :-) i nie zaszkodziloby powtórzyc.

    Wystarczy poszukac, ale Tobie jak zwykle sie nie chce, albo nie potrafisz.

    > No ale Ty wolisz bic piane zamiast cos pozytecznego napisac...

    Kto jak kto, ale akurat Ty nie powinienes takich uwag pisac...

    > To nie jest fakt a tylko Twój postulat.
    > I do tego niedorzeczny, bo nie widujemy kur szukajacych po googlach... :-)

    Udowodnij.

    Tak jak Ty to robisz w dyskusjach? Bo na ogól na prosbe o podanie zródel
    Twoich rewelacji odpowiadasz tak, jak zacytowalem.

    > Nie ma problemu, ale w ten sposób Twój post jest malowartosciowy.

    O, widzisz. Moze wreszcie cos do Ciebie dociera. Twój sposób dyskusji jest
    malo wartosciowy. Brawo! Ciesze sie, ze sam to zauwazyles.

    > I dlatego napisales argument o inteligencji kury jako pierwsz?

    Poczules sie obrazony? Dlaczego? Przeciez nie napisalem, ze jestes glupszy
    od kury. Sam doszedles do takiego wniosku i poczules sie urazony? To nie
    moja wina...
    Ja nie napisalem: "jestes glupszy od kury". Ty zaatakowales mnie
    bezposrednio.

> [...]
    > to wtedy bylby to argument personalny, ale nie napisalem nic
    > podobnego, prawda? A wiec zastanów sie co piszesz...

    Wytrzyj piane z twarzy, bo chlapie Ci na klawiature...