  • Data: 2012-12-18 09:04:54
    Temat: Re: internecik
    Od: "Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisal w wiadomosci
    news:kaooo7$o1i$1@dont-email.me...

    > W którym to watku przeczytales o tym internecie 6GB bo jakos znalezc nie
    > daje rady?

    Mój blad: 30.12.2010
    https://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gs
    m/msg/56bd9c7362f3435a?dmode=source&output=gplain&no
    redirect

    I tu w innym watku:
    https://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gs
    m/msg/4c41f5fe4880c2d5?dmode=source&output=gplain&no
    redirect

    A tak to sie robi: http://lmgtfy.com/?q=orange+free+z+allegro

    > No ale sam widzisz, ze jesli bylo napisane (a jeszcze tego nie pokazales)
    > to bylo to bardzo dawno (i nieprawda :-) i nie zaszkodziloby powtórzyc.

    Wystarczy poszukac, ale Tobie jak zwykle sie nie chce, albo nie potrafisz.

    > No ale Ty wolisz bic piane zamiast cos pozytecznego napisac...

    Kto jak kto, ale akurat Ty nie powinienes takich uwag pisac...

    > To nie jest fakt a tylko Twój postulat.
    > I do tego niedorzeczny, bo nie widujemy kur szukajacych po googlach... :-)

    Udowodnij.

    Tak jak Ty to robisz w dyskusjach? Bo na ogól na prosbe o podanie zródel
    Twoich rewelacji odpowiadasz tak, jak zacytowalem.

    > Nie ma problemu, ale w ten sposób Twój post jest malowartosciowy.

    O, widzisz. Moze wreszcie cos do Ciebie dociera. Twój sposób dyskusji jest
    malo wartosciowy. Brawo! Ciesze sie, ze sam to zauwazyles.

    > I dlatego napisales argument o inteligencji kury jako pierwsz?

    Poczules sie obrazony? Dlaczego? Przeciez nie napisalem, ze jestes glupszy
    od kury. Sam doszedles do takiego wniosku i poczules sie urazony? To nie
    moja wina...
    Ja nie napisalem: "jestes glupszy od kury". Ty zaatakowales mnie
    bezposrednio.

    > Moje pytania o Twoja paskudna nature byly odpowiedzia
    > na Twoje paskudne zachowanie a nie zadnym "argumentem".
    > Gdybym napisal ze "nie masz racji bo masz paskudna nature"
    > to wtedy bylby to argument personalny, ale nie napisalem nic
    > podobnego, prawda? A wiec zastanów sie co piszesz...

    Wytrzyj piane z twarzy, bo chlapie Ci na klawiature...