  • 1. Data: 2015-07-26 13:48:14
    Temat: intel rapid raid
    Od: gawfron <g...@4...pl>

    Mam coś takiego w maszynie - i to na różnych dyskach (znaczy, oba 2Tb,
    ale jeden wd,a drugi seagate). Seagate właśnie umarł.
    Wystarczy jak go wypnę, włożę drugi (pewnie już teraz wd też) i samo się
    odbuduje, czy trzeba coś kombinować?

  • 2. Data: 2015-07-26 20:41:14
    Temat: Re: intel rapid raid
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 26/07/2015 12:48, gawfron wrote:
> [...]
    > ale jeden wd,a drugi seagate). Seagate właśnie umarł.
    > Wystarczy jak go wypnę, włożę drugi (pewnie już teraz wd też) i samo się

    http://www.intel.com/support/chipsets/imsm/sb/CS-032
    714.htm
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 3. Data: 2015-07-26 21:31:22
    Od: gawfron <g...@4...pl>

    W dniu 2015-07-26 o 20:41, Michal Lukasik pisze:> On 26/07/2015 12:48,
    gawfron wrote:

    > http://www.intel.com/support/chipsets/imsm/sb/CS-032
    714.htm
    Dzięki, ale manual manualem, a rzeczywistość czasem skrzeczy. Chyba że
    robiłeś i potwierdzasz, że faktycznie działa jak obiecują?

  • 4. Data: 2015-07-26 22:54:04
    Od: 2late <d...@w...pl>

> [...]
    > jeden wd,a drugi seagate). Seagate właśnie umarł.
    > Wystarczy jak go wypnę, włożę drugi (pewnie już teraz wd też) i samo się

    No ale jaka masz konfiguracje, jaki RAID?

  • 5. Data: 2015-07-26 23:16:49
    Od: gawfron <g...@4...pl>

    W dniu 2015-07-26 o 22:54, 2late pisze:

    > No ale jaka masz konfiguracje, jaki RAID?
    >
    > Pozdrawiam
    Myślałem, że 'odbuduje' przy 2 dyskach implikuje raid 1 :P

  • 6. Data: 2015-07-27 00:10:46
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Sun, 26 Jul 2015 23:16:49 +0200, gawfron wrote:

    > Myślałem, że 'odbuduje' przy 2 dyskach implikuje raid 1 :P

    napisałeś to ..."za późno" ;-)

    --
    howgh
    szemrany

  • 7. Data: 2015-07-27 08:53:27
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 26/07/2015 10:16, gawfron wrote:

    > Myślałem, że 'odbuduje' przy 2 dyskach implikuje raid 1 :P

    Co znaczy 'myslalem', juz nie odbudowal i dane poooszly...?

  • 8. Data: 2015-07-27 13:42:49
    Od: gawfron <g...@4...pl>

    W dniu 2015-07-27 o 08:53, 2late pisze:

    > Co znaczy 'myslalem', juz nie odbudowal i dane poooszly...?
    >
    > Pozdrawiam

    Nie, że raid1 wynika z kontekstu. Dane jesio nie ruszone.

  • 9. Data: 2015-07-27 15:33:08
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 26/07/2015 20:31, gawfron wrote:

    > Dzięki, ale manual manualem, a rzeczywistość czasem skrzeczy.

    No sorry, ale jeśli nie ufać manualom to po ch. one są?

    > Chyba że
    > robiłeś i potwierdzasz, że faktycznie działa jak obiecują?

    Robiłem tyle, że nie jestem w stanie spamiętać jakie. Zawsze według manuala.
    --

  • 10. Data: 2015-07-27 19:30:30
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 27/07/2015 12:42, gawfron wrote:

    > Nie, że raid1 wynika z kontekstu. Dane jesio nie ruszone.

    Jak w manualu :) , teoretycznie powinien sie odbudowac, czasem trwa to
    wieki. A co do praktyki, to nie znajdziesz drugiej identycznej
    konfiguracji. Ja u siebie mam RAID 0, ale ze male dyski, to i backup robie
    co noc wiec sie nie martwie jak cos padnie zbytnio.