  • 1. Data: 2009-01-23 20:22:48
    Temat: instalowanie aplikacji java w samsungach
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    za niewiele czasu bede zmienial sluchawki. W tej chwili mam samsungi
    x700 i e250. Fajne sluchawki do dzwonienia, zwlaszcza ten drugi,
    pomijajac ekran. Jest tylko mankament z wgrywaniem aplikacji java, czego
    nie mozna uczynic z poziomu karty pamieci czy kabla tylko trzeba zasysac
    z sieci.

    Czy w nowszych modelach samsungow ten problem pozostaje czy zostalo to
    jakos przystepnie rozwiazane?

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.kufel.zachody.pl / skype:kufel78

  • 2. Data: 2009-01-24 09:25:51
    Temat: Re: instalowanie aplikacji java w samsungach
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "KuFeL" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jest tylko mankament z wgrywaniem aplikacji java, czego nie mozna uczynic z
    > poziomu karty pamieci czy kabla tylko trzeba zasysac
    z sieci.

    Zawsze można było to uczynić przy pomocy kabla, a żeby było śmieszniej, nawet
    przy pomocy bluetootha. Wystarczyło przeglądnąć archiwum. Sam podawałem linki do
    tutoriala.

  • 3. Data: 2009-01-24 19:58:10
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    tomaa33 pisze:
> [...]
    >
    > Zawsze można było to uczynić przy pomocy kabla, a żeby było śmieszniej,
    > nawet przy pomocy bluetootha. Wystarczyło przeglądnąć archiwum. Sam

    czytalem te tutoriale, ale to wszystko zakrecone. Do nokii wkladasz
    karte pamieci z programami i go.. a w samsungach z kazda aplikacja
    trzeba sie bujac.

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 4. Data: 2009-01-25 12:20:11
    Od: "Endi" <h...@g...com>

    Użytkownik "KuFeL" <k...@o...pl> napisał

    > czytalem te tutoriale, ale to wszystko zakrecone. Do nokii wkladasz karte
    > pamieci z programami i go.. a w samsungach z kazda aplikacja trzeba sie bujac.

    Co dalej nie zmienia faktu, że w samsungach można to zrobić przy pomocy kabla, a
    nawet i bez niego, korzystając wyłącznie z bluetootha.