  • Data: 2016-02-14 20:33:47
    Temat: Re: injecting current on USB device
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze tak:

    > Jakis sprytny kabel/hub ?

    Dobra doktoryzowałem się z ładowania tabletu mogę się podzielić.

    Mój egzemplarz, taki prosty za 2 stówy z windą 8.1 patrzy tylko na
    pin 4 we wtyczce micro usb.

    Podłączałem pod ten pin 4 sense wieloobrotowy 500k i testowałem
    rezystancje znalezione w necie czyli 41k i 100k i nic. Widać nie
    obsługuje tego. Ostro się przerzuca w okolicy 30k.

    Jeśli pin 4 nie jest zwarty do masy to tablet wysuwa wszystkie
    urządzenia usb i zaczyna się ładować. Jeśli podamy masę na 4 to
    przechodzi w On The Go mode, wsuwa wszystkie urządzenia usb i można z
    nich korzystać bez żadnych problemów. Można pstrykać włącznikiem do
    woli nic się nie wiesza.

    Z 4.95v bierze 1.3A z 4.85v bierze 660mA, z mniej podstępnie nic nie
    bierze ledwo 70mA choć ikona ładowania chodzi to nic nie ładuje. Trzeba
    uważać na grubość kabli bo można się niepotrzebnie narobić.

    Kupiłem gołą wtyczkę micro usb. Przylutowałem skrętkę linkę po dwie
    żyły na zasilanie i po jednej pozostałe. Kabel ma metr tak żeby sięgnał
    do schowka gdzie jest przetwornica z 14.4v na 5v.

    Zakończony jest 4 portowym hubem. Niestety użycie eleganckiego kabla z
    wtykiem usb jako zasilanie odpada bo spada prąd ładowania. Chyba żeby
    znależć taki z grubszymi żyłami. Dałem cannon DB9.

    Czyli chcemy poklikać podajemy masę. Oglądamy film zdejmujemy masę i
    tablet w tym czasie się ładuje.

    --
    Piter

    Let me see your war face.