  • 1. Data: 2007-02-20 12:56:39
    Temat: informacje o 80.50.230.66
    Od: "TM Partner" <m...@t...pl>

    Czy mógłby ktoś pomóc mi w ustaleniu co to jest 80.50.230.66 - jaki to typ
    łącza i jakie ma możliwości? Wiem, że to TP SA, ale czy polpak czy co innego
    nie mam pojecia, a bardzo chciałbym wiedzieć. Oraz czy można jakoś
    dowiedzieć się też jakie ma parametry ten IP.

    Marcin

  • 2. Data: 2007-02-20 15:08:36
    Temat: Re: informacje o 80.50.230.66
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    TM Partner wrote:
> [...]
    > innego nie mam pojecia, a bardzo chciałbym wiedzieć. Oraz czy można jakoś
    > dowiedzieć się też jakie ma parametry ten IP.

    Sądząc po małych pingach - raczej coś większego niż DSL czy FR - ping ode mnie
    stabilne 6ms.

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 3. Data: 2007-02-20 15:40:00
    Od: "loksim" <l...@w...onet.pl>

> [...]
    > innego nie mam pojecia, a bardzo chciałbym wiedzieć. Oraz czy można jakoś
    > dowiedzieć się też jakie ma parametry ten IP.

    z fr mam dwa przesla do tego czegos, 11ms
    od mojej strony widoczne jako podlaczone bezposrednio do szkieletu polpaka

    loksim

  • 4. Data: 2007-02-20 16:11:13
    Od: "Marcin K" <m...@t...pl>

    Czyli ok - pingi są bardzo ładne, jednak jak sprawdzić łącze - czy wogóle
    jest możliwe to, czy przepustowość nie jest na max - tj czy nie jest
    zapchany?

    W godzinach szczytu jak pakiety przechodzą przez ten IP to przepustowość
    jest bardzo niska - rzędu kilku -kilkunastu kB/s

  • 5. Data: 2007-02-20 19:17:50
    Od: Komas <k...@C...onet.pl>

    loksim napisał(a):

    > z fr mam dwa przesla do tego czegos, 11ms
    > od mojej strony widoczne jako podlaczone bezposrednio do szkieletu polpaka

    Do szkieletu to nie jest bezposrednio podlaczone. Moze do brzegu tak,
    ale nie do szkieletu ..

    pzdr
    ck

  • 6. Data: 2007-02-20 21:37:53
    Od: "loksim" <l...@w...onet.pl>

    > Do szkieletu to nie jest bezposrednio podlaczone. Moze do brzegu tak, ale
    > nie do szkieletu ..

    moze
    mignelo mi TPSA-SZK, ale nie upieram sie

    loksim

  • 7. Data: 2007-02-20 22:01:37
    Od: Waldemar Fraś <"Waldemar.Fras["@]ekrakow[.]net>

    Tomasz Śląski pisze:

    > Sądząc po małych pingach - raczej coś większego niż DSL czy FR - ping
    > ode mnie stabilne 6ms.

    przyznam, ze odemnie tyz stale ni mniej ni wiecej a 10 :) jakies
    sprytniejsze lacze tpsa;)

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś

  • 8. Data: 2007-02-21 01:14:22
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Waldemar Fraś" <"Waldemar.Fras[ napisał:

    > przyznam, ze odemnie tyz stale ni mniej ni wiecej a 10 :) jakies
    > sprytniejsze lacze tpsa;)

    No z Krakowa do (umownie) Szczecina możesz załapać trochę większe opóżnienie
    ;-)
    Ja pierwsze opóźnienia w trasach do hostów w sieci TP łapię dopiero na
    komercyjnym wejściu Pioniera do sieci TPSA, bowiem Pionier serwuje pingi po
    całej swojej sieci krajowej na poziomie 1-2 ms :)

  • 9. Data: 2007-02-23 23:47:59
    Od: "Karol Knapik" <k...@k...com.pl>

    najprawdopodobniej jakis fr , atm lub evpn choc prawdopodobne ze to fr
    sprawdz pingi do :
    80.50.230.66 oraz 80.50.230.65
    jesli przy tym drugim masz duze roznice w porownaniu do .66 to znaczy ze
    lacze sie providerowi twojemu przepelnia.

    dwa lata temu poczatek 80.50.230 na 99% byl dla FR .

    --
    Pozdrawiam:
    Karol Knapik