    From: "Bartek" <N...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: info-expert - potrzebuję wycenę wartości
    Date: Thu, 11 Feb 2010 11:34:10 +0100

    Użytkownik "Andrzej Kaźmierczak" <a...@z...bydgoszcz.pl> napisał w
    wiadomości news:hkuf45$jq8$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam
    > czy ktoś z grona miałby szansę sprawdzić wartość auta w systemie
    > info-expert ?

    1: u mnie korzystają z eurotax;'u
    2: wyceniają na podstawie rocznika, oraz przebiegu, tak że u mnie cena
    rynkowa wyszła dość wysoka, ale za przebieg i "aktualny miesiac" odjęli
    jakieś tam pieniądze, ktore w sumie były 1/4 wartosci auta.
    3: poszedłem z tym do agencji celnej, ktora bierze 50 zł za pomoc w
    wypełnieniu kwitów.
    dowiedziałem się:
    akcyze placimy od wartosci netto auta. [czytaj dalej]
    zakładając że auto wycenione jest na 16000, gość podliczył kwotę netto i
    jakieś tam jego machlojki i akcyza zaoplacona jest od kwoty..... 10400 zł.
    pytałem na jakiej podstawie to wyliczył - powiedział że to jest zaleta
    zalatwiania tego przez agencję i on to zrobił tak by było dobrze;) ale to
    ich tajemnica.
    pytalem czy kwota nei bedzie za niska - powiedzial ze oni siedza w akcyzach
    i on sie tym zajmuje, i wie co i jak;)

    jak to zrobił - niewiem, ale aż sie ucieszylem ze zaplace prawie 50 % mniej
    akcyzy.

    jak bys potrazebowal wiecej wsparcia, to napisz na prv, to opowiem więcej;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek