  • 1. Data: 2012-12-06 17:12:31
    Temat: [info] bateria do laptopa
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    w którymś z ostatnich numerów chipa był artykuł o ładowaniu baterii w
    laptopie... wniosek był chyba taki, że bateria dłużej pochodzi jak jest
    ciągle doładowywana... tak informacyjnie.

  • 2. Data: 2012-12-06 19:13:21
    Temat: Re: [info] bateria do laptopa
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia 06.12.2012 identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał/a:
    > w którymś z ostatnich numerów chipa był artykuł o ładowaniu baterii w
    > laptopie... wniosek był chyba taki, że bateria dłużej pochodzi jak jest
    > ciągle doładowywana... tak informacyjnie.

    Hmm.. u mnie laptop sam zaproponowal, ze moze zmiejszyc pojemnosc do 80%
    lub nawet 50%, zeby akumulator dluzej byl sprawny.

    Poniewaz laptop jest bardzo stacjonarny mam ustawione 50% (jakies 2 godziny)
    i jesli tylko wiem o jakims zblizajacym sie wyjsciu to jednym kliknieciem
    zmieniam na 100% i szybko sie doladowuje.

    Nie wiem jak jest naprawde. Posilkuje sie tym co zaproponowal soft od sony.

  • 3. Data: 2012-12-06 19:23:46
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 06/12/2012 16:12, identyfikator: 20040501 wrote:
    > w którymś z ostatnich numerów chipa był artykuł o ładowaniu baterii w
    > laptopie... wniosek był chyba taki, że bateria dłużej pochodzi jak jest
    > ciągle doładowywana... tak informacyjnie.

    Jak używasz jako stacjonarnego - wyciągnij, zabezpiecz i do lodówki ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 4. Data: 2012-12-06 19:31:56
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "DooMiniK" napisał:

    > Jak używasz jako stacjonarnego - wyciągnij, zabezpiecz i do lodówki ;-)

    A w zamian niech kupi UPS-a. ;->

    JoteR

  • 5. Data: 2012-12-06 19:39:13
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 06/12/2012 18:31, JoteR wrote:

    > A w zamian niech kupi UPS-a. ;->

    oj tam, w domu potrafiłem mnieć bez upsa uptime po 2lata ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 6. Data: 2012-12-06 19:40:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-12-06 19:31, Użytkownik JoteR napisał:

    > A w zamian niech kupi UPS-a. ;->

    I w ramach oszczędności wyjmie baterie, zabezpieczy i do lodówki. :-)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-12-06 20:07:03
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia 06.12.2012 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał/a:

    > I w ramach oszczędności wyjmie baterie, zabezpieczy i do lodówki. :-)

    I kupi agregat...

  • 8. Data: 2012-12-06 22:19:55
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 06.12.2012 17:12, identyfikator: 20040501 pisze:
    > w którymś z ostatnich numerów chipa był artykuł o ładowaniu baterii w laptopie...
    wniosek był chyba taki, że bateria dłużej pochodzi jak jest ciągle doładowywana...
    tak informacyjnie.

    1) CHIP czasem pisze głupoty.

    2) Wnioski były inne, źle zinterpretowałeś.

    3) Po co podajesz informacje, które są niezgodne z większością
    sensownych źródeł nawet w samym Internecie? Ciągłe dołado-
    wywanie baterii do 100% i utrzymywanie pełnego naładowania
    (a tak można zrozumieć Twój tekst) jest dla baterii litowo-
    jonowych *zabójcze*.

    4) http://www.grush.one.pl/article.php?id=baterie

    """""""|
    | | |
    ......./

  • 9. Data: 2012-12-06 23:32:05
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 06 Dec 2012 22:19:55 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> [...]
    > wywanie baterii do 100% i utrzymywanie pełnego naładowania
    > (a tak można zrozumieć Twój tekst) jest dla baterii litowo-

    Piszesz to do jednego ze szczegolnie upierdliwych trolii i przyglupow w
    sieci.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 10. Data: 2012-12-06 23:44:51
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 6 Dec 2012 23:32:05 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Piszesz to do jednego ze szczegolnie upierdliwych trolii i przyglupow w
    > sieci.

    No co Ty. Suodki jest - po odpowiednim oznaczeniu w scorefile, żeby się nie
    pomylić. ;D

    [ House: There's a lot of porn piling up on the Internet. Doesn't download ]
    [ itself. ("House M.D. 3x20 House Training") ]