  • Data: 2012-12-06 19:13:21
    Temat: Re: [info] bateria do laptopa
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06.12.2012 identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał/a:
    > w którymś z ostatnich numerów chipa był artykuł o ładowaniu baterii w
    > laptopie... wniosek był chyba taki, że bateria dłużej pochodzi jak jest
    > ciągle doładowywana... tak informacyjnie.

    Hmm.. u mnie laptop sam zaproponowal, ze moze zmiejszyc pojemnosc do 80%
    lub nawet 50%, zeby akumulator dluzej byl sprawny.

    Poniewaz laptop jest bardzo stacjonarny mam ustawione 50% (jakies 2 godziny)
    i jesli tylko wiem o jakims zblizajacym sie wyjsciu to jednym kliknieciem
    zmieniam na 100% i szybko sie doladowuje.

    Nie wiem jak jest naprawde. Posilkuje sie tym co zaproponowal soft od sony.