  • Data: 2015-08-10 11:55:34
    Temat: Re: indukcyjność w 21 wieku
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-10 o 11:32, J.F. pisze:

    > Po pierwsze - element o stalych rozproszonych moze nie miec
    > odpowiednika zlozonego z elementow RLC. Tzn mowimy o wiernosci w
    > szerokim zakresie czestotliwosci.

    Zgadza się, ale założyłem, że do 125 kHz da się opisać prostym układem
    zastępczym. ALe bardziej złożonym niż LR :) Jeśli nie, to tym bardziej
    można twierdzić, że element nie ma takiego parametru jak indukcyjność,
    która miałaby stałą wartość niezależną od częstotliwości.
    Zdaje się ze tu zarówno PO3 jak i JDX chcieliby się pooburzać na
    nieuctwo takich "elektroników", którzy ich zdaniem spali na teorii obwodów.

    --
    pozdrawiam
    MD