    From: "j.r." <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ilu naprawilo lampki choinkowe?
    Date: Sat, 25 Dec 2010 10:16:51 +0100

    ptoki wrote:

    > Przyznac sie ilu z tych ktorzy sprobowali chnszczyzne naprawic sie
    > udalo a ilu sobie odpuscilo walke dla tych 6-30zl?

    Witam,
    sam wczoraj naprawilem 3 komplety w kilkunastu mniejscach uszkodzone.
    Lamaly sie doprowadzenia zaróweczek, skrecalem pomijajac uszkodzone.
    Przekroje sa tak male ze musialem podgrzewac izolacje do odizolowania
    zapalnicza aby nie zerwac tych 5 drucików 0,nic.
    Jednak moje lampki wisza na zewnatrz na swierkach, które sa
    obsypane sniegiem i ogrodzone plotem.
    Jesli cos sie zapali beda dodatkowe atrakcje. Siedem kompletów
    wiszacych na 7 róznych drzewkach podlaczone do jednej róznicówki
    30mA jako oddzielny obwód pomimo braku izolowania naprawianych
    polaczen nie powoduja jej zadzialania (widocznie snieg slabo przewodzi
    prad albo szybko odparowuje to co sie skropli).

    --
    pzdr, j.r.