  • Data: 2011-05-17 12:27:23
    Temat: Re: ilu jest programistow na swiecie?
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 17, 12:40 pm, "R. P." <r...@w...to.wp.pl>
    wrote:

    > Agile, scrum, te wszystkie nowe "wynalazki" powodują tylko to, że
    > aplikacje stają się coraz mniej używalne, coraz więcej w nich błędów.
    > Dołóż do tego jeszcze XP, a masz murowaną katastrofę.

    A jakie masz źródła informacji, że tak jest? Bo ja, chociaż sam nigdy
    w ten sposób nie pracowałem, to całe doświadczenie mówi mi, że to są
    bardzo dobre praktyki, zwłaszcza XP. Spotkałem się też z firmami
    praktykującymi takie rzeczy przy produkcji oprogramowania, od którego
    wymagana jest stosunkowo duża niezawodność, i jakoś tam sobie radzą.