  • Data: 2011-05-17 03:54:24
    Temat: Re: ilu jest programistow na swiecie?
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A.L. <l...@a...com> napisał(a):

    > Od tego sa headhunters

    > My nei potzrebujemy malp od testow. Potzrebujemy specjalisotw. jak by
    > nie bylo w Ameryce glupio, to jescze nei syszalem zeby kogos
    > przyjmowali na podstawie testow. Moze w zlych miejscach bylem.
    >
    > facio ma umiec rozwiazywac problemy a nie miec wkuta skladnie C++ czy
    > czegos tam
    >
    > A.L.

    wogole to przydaloby sie troce szacunku dla kandydata (mz warto by
    traktowac troche kandydata tak jak stara sie traktowac klienta -
    i niektore firmy w Polsce tak robia (niektore nie) wykazujac zaskakujaca
    i wysoka kulture - i to nie na poziomie udawanych gestow typu
    'panie przodem' tylko naprawde, na poziomie bardziej jakby
    wifiltrowania z zycia pewnego rodzju chały, (nie wiem jak w Ameryce,
    taki zarcik apropos jakichs czasami dziwnych nacjonalistycznych
    przytykow A.L.)

    nawet ci zieleoni (ktorzy sa zieloni, np jak ja jestem dosyc zielony)
    nie zawsze beda tacy zieloni a wlasnie takie napieprzanie na ludzi
    jest zwykle oznaka prostactwa i glupoty