eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piątkowo] ilu drogowców potrzeba aby wymienić żarówkę?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 21. Data: 2011-04-02 17:29:23
    Temat: Re: ilu drogowców potrzeba aby wymienić żarówkę?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-01 19:10, Maciej Browarczyk pisze:
    > W dniu 2011-04-01 12:20, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
    >
    >> C5, 2.0 HDI, końcówka 2006 roku, przebieg 206kkm (potwierdzony ostatni
    >> przegląd w citroenie na 179kkm)
    >
    > Panie, to nie te francuskie co sie psuly, to C5 i to jeszcze w hadeiku!
    >

    Idź stąd heretyku Ty! ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 22. Data: 2011-04-02 17:38:55
    Temat: Re: ilu drogowców potrzeba aby wymienić żarówkę?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-01 22:12, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
    > W dniu 2011-04-01 20:29, Czarek Daniluk pisze:
    >> Jakby padała przepływka to miałby przynajmniej jakieś błędy w
    >> komputerze, więc Krzysiu podejrzewam trop Twojego nowego mechanika na
    >> szukanie po omacku ;)
    >
    > 3 rodzaj prawdy...
    > W przypadku tych silników - uszkodzenie przepływomierza nie daje
    > wyraźnych błędów :( - ani w komputerze (przynajmniej uniwersalnym -
    > Lexią nie sprawdzałem), ani w postaci kontrolki "check engine" :( -
    > sprawdziłem na własnym przykładzie - jeżdżąc ze spalonym
    > przepływomierzem oraz z odłączoną wtyczką....

    I to jest wkurzająca wada w porównaniu z 1.9TDI (w którym pad przepływki
    oznacza totalne zmulenie auta). Lexia/Peugeot Planet _może_ nie pokazać
    błędu. Chyba, że padnie umieszczony w przepływce czujnik temperatury
    powietrza i będzie wskazywał głupie wartości (rzędu -100 stopni).
    Sporo daje jednak wykonanie testów w czasie jazdy (pod obciążeniem). Nie
    wiem jak Lexia, ale PP podaje wartość zmierzoną przepływu powietrza i
    jednocześnie wartość oczekiwaną (lub porównanie mierzonej do oczekiwanej
    - nie pamiętam dokładnie, a nie chce mi się do auta iść).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 23. Data: 2011-04-02 17:39:18
    Temat: Re: ilu drogowców potrzeba aby wymienić żarówkę?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-02 16:16, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
    > W dniu 2011-04-02 07:27, Czarek Daniluk pisze:
    >> W dniu 2011-04-01 22:12, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
    >>
    >>> 3 rodzaj prawdy...
    >>> W przypadku tych silników - uszkodzenie przepływomierza nie daje
    >>> wyraźnych błędów :( - ani w komputerze (przynajmniej uniwersalnym -
    >>> Lexią nie sprawdzałem), ani w postaci kontrolki "check engine" :( -
    >>> sprawdziłem na własnym przykładzie - jeżdżąc ze spalonym
    >>> przepływomierzem oraz z odłączoną wtyczką....
    >>>
    >>>
    >> Może Krzysiu sobie odłączy i sprawdzi jakie będą efekty ;)
    >>
    > Testowo można odłączyć i zobaczyć efekty...
    >

    Ano można. Ecu wówczas korzysta z zapisanej mapy uśrednionej i auto
    jedzie bez zmulenia. Odbija się to jednak na spalaniu.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 24. Data: 2011-04-02 19:02:37
    Temat: Re: ilu drogowców potrzeba aby wymienić żarówkę?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-04-02 17:38, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > I to jest wkurzająca wada w porównaniu z 1.9TDI (w którym pad przepływki
    > oznacza totalne zmulenie auta). Lexia/Peugeot Planet _może_ nie pokazać
    > błędu. Chyba, że padnie umieszczony w przepływce czujnik temperatury
    > powietrza i będzie wskazywał głupie wartości (rzędu -100 stopni).
    > Sporo daje jednak wykonanie testów w czasie jazdy (pod obciążeniem). Nie
    > wiem jak Lexia, ale PP podaje wartość zmierzoną przepływu powietrza i
    > jednocześnie wartość oczekiwaną (lub porównanie mierzonej do oczekiwanej
    > - nie pamiętam dokładnie, a nie chce mi się do auta iść).
    >

    Też o tym myślałem, skoro w TDI można zrobić próbę dynamiczną, porównać
    parametry zadane przez komputer z odczytanymi przez elektronikę i w ten
    sposób zdiagnozować dość dokładnie silnik i postawić diagnozę, dlaczego
    nie czyta się o czymś takim dla HDI, CDI i innych CR?
    Czy nie potrafią tego, czy nikt ich tak nie diagnozuje? tylko podpina
    komputer - panie nie ma błędów - silnik miód malina :)

    Pozdrawiam !

    PS:
    Już wiem czemu nie chcę nowoczesnego Diesla ;) jakby mi odpi... taki
    manewr zaraz po kupnie to chyba bym go spalił ;)


  • 25. Data: 2011-04-02 19:04:26
    Temat: Re: ilu drogowców potrzeba aby wymienić żarówkę?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-04-02 17:29, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > W dniu 2011-04-01 19:10, Maciej Browarczyk pisze:
    >> W dniu 2011-04-01 12:20, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
    >>
    >>> C5, 2.0 HDI, końcówka 2006 roku, przebieg 206kkm (potwierdzony ostatni
    >>> przegląd w citroenie na 179kkm)
    >>
    >> Panie, to nie te francuskie co sie psuly, to C5 i to jeszcze w hadeiku!
    >>
    >
    > Idź stąd heretyku Ty! ;)
    >
    Czy to HDI z 2006 w C5 nie ma już FAP'a ??
    Może mu się ino zamulił jak go ma ??

    Pozdrawiam !

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: