  • Data: 2004-06-04 21:23:07
    Temat: Re: ile się zakłada telefon/neostradę w TP?
    Od: tm <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Jun 2004 22:14:16 +0200, Adam Paluch wrote:

    > no to wreszcie cos sensownego (o ile limit bedzie sluszny)
    >
    > przynajmniej skonczy sie dzielenie Neo po blokach ...

    Pewnie nie jesteś użytkownikiem Neo ;). Wbrew pozorom łącze
    nielimitowane się przydaje i to wcale nie do ściągania pirackiego softu
    czy filmów, jak twiedzi złośliwie wiele osób (przykładów każdy zna na
    pewno wiele - jeśli nie, to mogę podać).

    I co Telekomuna zaoferuje wtedy takiej osobie, która potrzebuje łącza
    bez limitów? W końcu chyba oferta powinna spełniać oczekiwania klientów.
    Jak czytałem - nawet France Telecom ma dla obu opcji - tj. 512 oraz 1024
    - możliwość wykupienia łącza nielimitowanego.

    A co do nielegalnego dzielenia - jeśli wiesz, że gdzieś dzielą, to zgłoś
    to do TPSA - tym bardziej, jeśli to leży w twoim interesie. Choć znając
    ich opieszałość, to pewnie nic by i tak w sprawie nie zrobili.

    Kocureq dobrze pisze - w razie takich ruchów z ich strony - albo zmiana
    operatora albo iDSL 1Mb do podziału :).

    --
    Tom