    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: ile plyt moze nagrac nagrywarka DVD?
    Date: Thu, 27 Aug 2009 10:29:53 +0200

    Budzik in news:Xns9C73C97144B5Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
    [.................]
    > równiez benq1640 od dawien dawna - zepsute plytki zdarzały mi sie tylko
    > na jakies kiepskich DL.

    a może flashowałeś firmwarem najnowszym?
    pytam, bowiem mam taki dziwny [a moze zamerzony... przez benq?] efekt z
    najnowszym firmware: przy sprawdzaniu/testowaniu wypalonych plyt [soft z
    nero] czytnik co jakis czas [rowne odstepy] zwalnia, za chwile przyspiesza,
    kreci,sprawdza cd, znow zwalnia itd.
    Gdy wroce do "firmowego" tzn tego firmware,ktory byl w kupionej nagrywarce -
    sprawdzanie polega na rozpedzeniu, non stop pedzi do przodu,bez zwalniania,
    do konca testu calej plyty.
    masz moze taki efekt? na wszelki wypadek wrocilem do starego firmware...