eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyile musi kosztować samochód żeby się nie rozpadł ?Re: ile musi kosztować samochód żeby się nie rozpadł ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ile musi kosztować samochód żeby się nie rozpadł ?
    Date: Mon, 28 Jun 2010 00:28:49 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <i08jb7$b83$1@news.onet.pl>
    References: <i01n8u$1f9$1@inews.gazeta.pl> <i02bnt$17m$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089076036056.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1277677735 11523 89.76.36.56 (27 Jun 2010 22:28:55 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Jun 2010 22:28:55 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292630
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości
    news:i02bnt$17m$1@news.dialog.net.pl...

    > Jednym z podstawowych parametrów auta jest wiek - tego nie da się oszukać.

    Ja dla przykładu jutro kupuję auto 16-letnie (tak, tak to nie pomyłka
    szesnastoletnie), które nie ma prawie żadnej korozji ani na blachach, ani na
    podwoziu poza jednym delikatnym 5 centymetrowym przytarciem i auto wygląda
    prawie jak z salonu. Auto jest w takim stanie techniczym, ponieważ było
    użytkowane w kraju, gdzie nie ma zim ze śniegiem, mrozem i solą na drogach.
    Reasumując to nie wiek niszczy samochody, ale nasza aura i sól na drogach.
    Tak więc jeżeli miałbym coś doradzić to szukać samochodu sprowadzonego z
    kraju południowego, gdzie nie ma zim. Auta takie można kupić za 5-10 tys. zł
    ale ich stan techniczny jest dużo lepszy niż samochodów zakupionych i
    używanych w Polsce po 3-5 latach.
    Nie patrzeć, ze coś stuka czy puka w zawieszeniu, bo to są elementy wymienne
    (przeguby, tuleje, amortyzatory, łączniki itp.) i wystarczy je wymienić,
    żeby mieć auto jak nowe, a koszt niewielki. Podobnie też z zajeżdzonym
    silnikiem - także można wymienić. Blacharki niestety nie da się wymienić,
    ponieważ żaden z warszatów nie będzie się bawił w ocynkowanie czy cynowanie
    blach po wymianie. W naszych warunkach klimatycznych każde spawanie zacznie
    rdzewieć po roku czy dwóch.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: