eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyile musi kosztować samochód żeby się nie rozpadł ?Re: ile musi kosztować samochód żeby się nie rozpadł ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out1.kab
    elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!nx01.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 25 Jun 2010 10:40:24 +0200
    From: karbar <k...@w...pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100317)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ile musi kosztować samochód żeby się nie rozpadł ?
    References: <i01n8u$1f9$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <i01n8u$1f9$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 39
    Message-ID: <4c246b78$0$2601$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.21.182.22
    X-Trace: 1277455224 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2601 83.21.182.22:50301
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292002
    [ ukryj nagłówki ]

    bagno pisze:
    > Ma to być moje pierwsze auto (no dobra, tak naprawdę to drugie).
    >
    > Ile musi kosztować taki samochód ? Żeby już w momencie kupienia nie był
    > całkiem przegnity i dało się nim po ludzku jeździć.

    Każdy swoje chwali. Jestem posiadaczem Escorta z 1996 roku z silnikiem
    1,6 16v. Jak się trochę pomęczysz i dłużej poszukasz, to za 4-5 tysięcy
    znajdziesz ładną sztukę z silnikiem 1,6 16v albo np. gołym dieslem (bez
    turbo i intercoolera - 60 koni). Rakieta to nie będzie, zwłaszcza to
    drugie, ale dieselek nie spali Ci jakiś dużych ilości ropy. 1,6 16v jest
    dość paliwożerne jak na swoją pojemność i moc. Oszczędne benzyniaki? 1,3
    na monowtrysku? Ale tym raczej nie powyprzedzasz i większość jest
    zarżniętych. 1,4 nie jedzie dużo lepiej niż 1,3 i nie pali wiele mniej
    niż 1,6, więc mz nie ma sensu.

    Autko stosunkowo duże i prowadzi się dość fajnie w porównaniu do innych
    aut w tym przedziale cenowym. Escort kombi, z uwagi na inne zawieszenie
    z tyłu już jedzie bez rewelacji, ale hatchback będzie się prowadził
    zadowalająco.

    Przy zakupie musisz uważać na podłogę, podłużnice, progi - właśnie te
    elementy w tych autach są najczęściej zjedzone przez rdze, ale co za tym
    idzie, sporo sztuk ma już to ładnie wyspawane i poprawione - więc
    należało by taką sztukę wyłowić.

    Ja swoim zrobiłem jakieś 40 tysięcy kilometrów. Oprócz eksploatacji,
    czyli olejów, klocków, tarcz hamulcowych musiałem raz wymienić
    przełącznik zespolony (bolączka escortów - ok 120zł zamiennik, wymienisz
    sam w 20 minut), i skrzynkę bezpieczników (150zł na szrocie, tu wiecej
    kabelków, ale też robota prosta). No i ja trafiłem na egzemplarz bez
    progów, co niestety trochę uderzyło po kieszeni. Nigdy nie musiałem go
    holować, zawsze odpala, można na moim egzemplarzu polegać.

    Chcesz dowiedzieć się więcej? Poszukać ogłoszeń z zaufanego źródła?
    Zapraszam na forum http://fordescort.org/

    pozdrawiam
    karbar

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: