  • 21. Data: 2009-02-18 21:02:02
    Temat: Re: ile kosztuje strój motocyklisty?
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    KJ Siła Słów pisze:

    > zielonych warto się pożalić jak to publiczne pieniądze są marnowane, bo
    > samemu się ich nie "zmarnowało". Tiaaa... uwielbiam takich "ekspertów"
    >
    > Może pora oddzielić fakty od bełkotu.
    > [...]

    Proszszsz...

    Ty, ale ja NIC nie mam przeciw kwocie jako takiej (10KPLN) - o ile
    będzie wysokiej jakości itepe

    Chodzi o to, że wzięli za "eksperta" kogoś kto nie jest bezstronny i za
    parawanem troski o publiczne pieniądze biadoli... Ot co.

    BTW: już się w TVN-ie zaczęli wycofywać z tej kwoty i przepraszać (IRD),
    i skończy się pewnie tak, że kupią badziewie, co podobnie jak Ciebie
    mnie mierzi...

    Zaczynamy licytację? ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 22. Data: 2009-02-19 08:29:35
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Chodzi o to, że wzięli za "eksperta" kogoś kto nie jest bezstronny i za
    > parawanem troski o publiczne pieniądze biadoli... Ot co.

    a kogo mieli wazia? Dziwulskiego?

    jak szukam wiertarki to ide do sklepu z wiertarkami i sie pytam co i jak,
    jak szukam wanny to do sklepu z wannami. zbieram opinie i wyciagam wnioski..
    a ze kazda sroka swoj ogon chwali...
    teraz juz nawet nokia nie jest najlepsza na swiecie...

    E.

  • 23. Data: 2009-02-20 12:29:19
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    > On 2009-02-18 09:45:32 +0100, n...@s...com said:
    >
    > Pytania dodatkowe:
    > - Ile drożej/taniej będzie kosztowało szycie pod założone kolory i na
    miarę?
    > - Czy aby na pewno panom inspektorom jest to niezbędne/potrzebne?

    Te wszystkie zasrane powymyslane funkcje i tytuly, kolory i bajery moga
    sobie wsadzic w tylek.
    Zwykle czarne kombinezony a na to kamizelka w odpowiednim kolorze,
    precle wiele lat tak jezdzily to i pan inspektor wysypki od tego nie
    dostanie :)
    Porzadnej firmy, sklepowe wyroby. Inaczej to dalej beda jezdzili w
    dziadostwie, ale pan zaopatrzeniowiec wybuduje sobie kolejny nowy dom :)

    Ewentualnie zakupic zgodnie z umowa te po 100 tysi a potem drobiazgowo
    sprawdzic jakosc i jesli nie bedzie na poziomie Formuly I nie zaplacic
    dostawcy ani grosza :)
    Po dwu dniach sprawdzic kto z dzialu zaopatrzenia ma najbardziej obita
    morde i tego obciazyc kosztami :)
    To najlepsze wyjscie i kara dla kombinatorow.

    pozdrawiam, leszek