  • 1. Data: 2009-02-18 08:24:17
    Temat: ile kosztuje strój motocyklisty?
    Od: Arni <a...@n...spam>

    http://www.tvn24.pl/0,1586881,0,1,inspektor-drogowy-
    bardzo-drogo-ubrany,wiadomosc.html
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
    '91 Honda Prelude 2,0 EX

  • 2. Data: 2009-02-18 08:45:32
    Temat: Re: ile kosztuje strój motocyklisty?
    Od: n...@s...com

    On Wed, 18 Feb 2009 09:24:17 +0100, Arni <a...@n...spam> wrote:

    >http://www.tvn24.pl/0,1586881,0,1,inspektor-drogowy
    -bardzo-drogo-ubrany,wiadomosc.html

    Ciekawe czy ten pan z modeki to by mi sprzedal kompletne ciuchy
    motocyklowe za 3tys zl. Oczywiscie z dzialajacymi (dobrymi!)
    membranami, cieple, dobrze wentylowane i wygodne. No chyba ze to sa te
    'bajery' o ktorych bredzi pacjent.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 3. Data: 2009-02-18 08:53:25
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Arni pisze:
    > http://www.tvn24.pl/0,1586881,0,1,inspektor-drogowy-
    bardzo-drogo-ubrany,wiadomosc.html

    Jeśli jako strażnik publicznych pieniędzy występuje pan z Modeki, to nic
    dziwnego, ze wychodzi polowe taniej...

    --

    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2009-02-18 09:55:57
    Od: marider <m...@g...pl>

    Arni pisze:
    > http://www.tvn24.pl/0,1586881,0,1,inspektor-drogowy-
    bardzo-drogo-ubrany,wiadomosc.html

    Za takie pieniadze mozna sie ubrac na wyprawe na Mount Everest i jeszcze
    pewnie by zostalo ;) A kto za to placi? ... "Taka Polska wlasnie". Heh.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 5. Data: 2009-02-18 10:03:09
    Temat: Re: ile kosztuje strój motocyklisty? [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "marider" <m...@g...pl> wrote in message
    bardzo-drogo-ubrany,wiadomosc.html

    > Za takie pieniadze mozna sie ubrac na wyprawe na Mount Everest i jeszcze
    > pewnie by zostalo ;) A kto za to placi? ... "Taka Polska wlasnie". Heh.

    Jesli chciales zacytowac to slynny cytat z Wyspianskiego brzmi "A to Polska
    wlasnie". I rzeczywiscie pasuje jak ulal. Reka reke muje a Pan z Modeki
    musial byc mocno niepocieszony ze sie nie zalapal ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & ST 955

  • 6. Data: 2009-02-18 10:06:04
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-18 09:45:32 +0100, n...@s...com said:

> [...]
    > motocyklowe za 3tys zl. Oczywiscie z dzialajacymi (dobrymi!)
    > membranami, cieple, dobrze wentylowane i wygodne. No chyba ze to sa te

    IMHO obie kwoty są przesadzone. Tak na moje oko, naprawdę przyzwoite
    ciuchy z Gore, kaskiem z górnej półki i różnymi dobrej jakości
    duperelkami, powiny wyjść w okolicach 5-6k zł. No chyba że wzieli
    Rukke, ale równie dobrze mogliby im kupić MV Agusty czy inne Bimoty.
    Pytania dodatkowe:
    - Ile drożej/taniej będzie kosztowało szycie pod założone kolory i na miarę?
    - Czy aby na pewno panom inspektorom jest to niezbędne/potrzebne?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 7. Data: 2009-02-18 10:16:03
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > [...]Pan z
    > Modeki musial byc mocno niepocieszony ze sie nie zalapal ;)

    I tu jest "Hund begraben"! 630 x 5K = 3150K, czyli +/- za dużą bańkę
    zielonych warto się pożalić jak to publiczne pieniądze są marnowane, bo
    samemu się ich nie "zmarnowało". Tiaaa... uwielbiam takich "ekspertów"

    --

    pozdr
    pj

  • 8. Data: 2009-02-18 10:31:59
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 18 Lut, 09:24, Arni <a...@n...spam> wrote:
    > http://www.tvn24.pl/0,1586881,0,1,inspektor-drogowy-
    bardzo-drogo-ubra...

    bo wy nie rozumiecie, powstał taki nowy program "kosmiczny cyrk" i
    niektórych będą w tym wysyłać hen hen wysoko,
    więc myślą ekonomicznie, wystarczy raz kupić -takie uniwersalne.

  • 9. Data: 2009-02-18 10:38:05
    Od: n...@s...com

    On Wed, 18 Feb 2009 11:06:04 +0100, de Fresz <d...@n...o2.pl>
    wrote:

    >IMHO obie kwoty są przesadzone. Tak na moje oko, naprawdę przyzwoite
    >ciuchy z Gore, kaskiem z górnej półki i różnymi dobrej jakości
    >duperelkami, powiny wyjść w okolicach 5-6k zł.

    Chyba ciezko by bylo. Wez pod uwage interkomy, szycie na miare,
    nietypowe kolory i zakladana wysoka jakosc calosci.
    No chyba ze ja jakis lewy jestem i nie widze markowych strojow za
    grosze.

    >No chyba że wzieli
    >Rukke, ale równie dobrze mogliby im kupić MV Agusty czy inne Bimoty.

    Aha

    >- Czy aby na pewno panom inspektorom jest to niezbędne/potrzebne?

    Panowie inspektowie maja pracowac bez wzgledu na pogode, a w czasie
    deszczu czy chlodu nie powinni grzac tylkow w samochodach tylko
    normalnie pracowac.
    A przeziebienie panow inpektorow kosztuje, bo placic im trzeba za
    wylegiwanie sie w lozku. No i moze kiedys na rente beda musieli isc z
    powodu notorycznego przechlodzenia itd
    Nie wiem czy widziales kiedys policjantow ubranych po taniosci przez
    tarbor. W deszczu polowa jedzie opatulona workami na
    smieci/pelerynkami z ceraty, a druga polowa reklamuje niemieckie
    sklepy wielkimi napisami typu 'Louis Fun Company".
    Nawet myslalem zeby zrobic zdjecie i je puscic w siec, ale z drugiej
    strony moglloby sie to skonczyc chryja w komendzie i wtedy by jezdzili
    w przemoczonych ciuchach.

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2009-02-18 11:03:09
    Od: "Piotr Moskalewicz" <p...@p...onet.pl>

    Uzytkownik wrote:

> [...]
    > motocyklowe za 3tys zl. Oczywiscie z dzialajacymi (dobrymi!)
    > membranami, cieple, dobrze wentylowane i wygodne. No chyba ze to sa te

    "Cena ubrania motocyklisty ze wszystkimi mozliwymi bajerami, lacznie z
    termoaktywna odzieza, butami z goreteksu itp., moze wzrosnac do okolo 5 tys.
    zl"

    No co chcesz, pan z modeki raczej nie mija sie z prawda, za tyle u nich da
    rade skompletowac ubiór jesli sie nie myle, tyle ze nie wiem co to sa te
    buty z goreteksu :) Przy czym nie mówimy tutaj o najdrozszych modelach
    tylko dobrej sredniej pólce. Czepiacie sie kolego niurom.

    --
    pozdrrr...
    moskal