eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyile auto może spalićRe: ile auto może spalić
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ile auto może spalić
    Date: Sat, 14 Apr 2018 12:09:00 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 42
    Message-ID: <pasjvr$v05$4@node2.news.atman.pl>
    References: <7...@g...com>
    <paodhs$1p3$1@node1.news.atman.pl>
    <1qlu6iwv79i1d$.uc7i8qgn18we$.dlg@40tude.net>
    <5ad0598d$0$992$65785112@news.neostrada.pl>
    <papok4$ao4$1@node1.news.atman.pl> <paqkud$6n3$2@node1.news.atman.pl>
    <pas8ao$p4s$1@node1.news.atman.pl> <pasisb$v05$3@node2.news.atman.pl>
    <pasjie$4c6$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1523700539 31749 83.142.196.21 (14 Apr 2018 10:08:59
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Apr 2018 10:08:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    In-Reply-To: <pasjie$4c6$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629013
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 14.04.2018 o 12:01, Lewis pisze:

    >> Ale czmu miałoby się coś dziać? Jak masz prawidłowo dobrane bebechy do
    >> mocy, to przy WOT mnożniki zostają na ostatnim poziomie z CL
    >> (zwyczajowo dążą do 1) i czemu miałoby się coś rozjeżdzać drastycznie?
    >
    > Ale zauważ że to działa jak gazownik przynajmniej "poprawnie" dobierze,
    > zamontuje i skalibruje instalację. A to jakie cuda potrafią wypuszczać
    > "gazownicy" przechodzi ludzkie pojęcie.

    No dobra - ale to tak jakbyś mówił, że strach na benzynie jeżdzić, bo
    jeden z drugim oddał samochód do warsztatu i coś mu zepsuli.

    Przy z grubsza poprawnie dobranych bebechach (nawet tanich) i
    autokalibracji już powinno być mniej więcej poprawnie. Oczywiście należy
    podejrzeć korekty i jak jak trzeba to trochę poprawić.

    Tak żeby się samo rozjechało, to chyba tylko wypuścić klienta z włączoną
    autoadaptacją - to wtedy w końcu się rzeczywiście rozjedzie.


    >>> Z kolei przelanie silnika paliwem ciekłym może spowodować
    >>> wypłukiwanie filmu olejowego i w konsekwencji zatarcie gładzi
    >>> cylindra a nawet rozrzedzenie oleju i zatarcie na panewkach.
    >>
    >> A czemu miałbyś go benzyną przelać w wyniku działania LPG?
    >
    > Korekta LTFT na poziomie 25%, duże wtryski benzynowe na poziomie 600+ccm
    > i mamy utopiony silnik w paliwie.

    Ok - w sumie racja, tyle że przy 25% to ci się check zapali. No i jak
    masz LPG to na PB raczej nei jeździsz;)

    > Tak wiem że to skrajność ale naprawdę
    > różne cuda widziałem.

    Wszystko się da zepsuć. Ale przy zgrubsza prawidłowej instalacji to
    nawet po autokalibracji bez sprawdzania, powinno w miarę poprawnie działać.

    Shrek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: