-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ile auto może spalić
Date: Sat, 14 Apr 2018 12:01:49 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 33
Message-ID: <pasjie$4c6$1@node1.news.atman.pl>
References: <7...@g...com>
<paodhs$1p3$1@node1.news.atman.pl>
<1qlu6iwv79i1d$.uc7i8qgn18we$.dlg@40tude.net>
<5ad0598d$0$992$65785112@news.neostrada.pl>
<papok4$ao4$1@node1.news.atman.pl> <paqkud$6n3$2@node1.news.atman.pl>
<pas8ao$p4s$1@node1.news.atman.pl> <pasisb$v05$3@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: user-94-254-236-27.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1523700110 4486 94.254.236.27 (14 Apr 2018 10:01:50 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Apr 2018 10:01:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.7.0
In-Reply-To: <pasisb$v05$3@node2.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629010
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-04-14 o 11:50, Shrek pisze:
> W dniu 14.04.2018 o 08:49, Lewis pisze:
>
>> OK ale to co się dzieje w CL ma nikły wpływ na silnik (niskie
>> obciążenie, niskie obroty, niska temp spalin) i trzeba wybitnie
>> spierdolić strojenie by zrobić krzywdę silnikowi. CL to w zasadzie
>> wpływ na środowisko.
>> OL to już spore obciążenie i tu o krzywdę silnika naprawdę nie trudno.
>> O ile przelanie go w OL zmniejszy moc i zwiększy emisję spalin, to nie
>> będzie miało większego wpływu na silnik, o tyle wystrojenie za ubogo
>> może szybko upalić tłoki i zawory.
>
> Ale czmu miałoby się coś dziać? Jak masz prawidłowo dobrane bebechy do
> mocy, to przy WOT mnożniki zostają na ostatnim poziomie z CL (zwyczajowo
> dążą do 1) i czemu miałoby się coś rozjeżdzać drastycznie?
Ale zauważ że to działa jak gazownik przynajmniej "poprawnie" dobierze,
zamontuje i skalibruje instalację. A to jakie cuda potrafią wypuszczać
"gazownicy" przechodzi ludzkie pojęcie.
>> Z kolei przelanie silnika paliwem ciekłym może spowodować wypłukiwanie
>> filmu olejowego i w konsekwencji zatarcie gładzi cylindra a nawet
>> rozrzedzenie oleju i zatarcie na panewkach.
>
> A czemu miałbyś go benzyną przelać w wyniku działania LPG?
Korekta LTFT na poziomie 25%, duże wtryski benzynowe na poziomie 600+ccm
i mamy utopiony silnik w paliwie. Tak wiem że to skrajność ale naprawdę
różne cuda widziałem.
--
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
Najnowsze wątki
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-24 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-24 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-24 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-24 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-24 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-24 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-24 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=