eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyile auto może spalićRe: ile auto może spalić
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ile auto może spalić
    Date: Sat, 14 Apr 2018 12:01:49 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <pasjie$4c6$1@node1.news.atman.pl>
    References: <7...@g...com>
    <paodhs$1p3$1@node1.news.atman.pl>
    <1qlu6iwv79i1d$.uc7i8qgn18we$.dlg@40tude.net>
    <5ad0598d$0$992$65785112@news.neostrada.pl>
    <papok4$ao4$1@node1.news.atman.pl> <paqkud$6n3$2@node1.news.atman.pl>
    <pas8ao$p4s$1@node1.news.atman.pl> <pasisb$v05$3@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-236-27.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1523700110 4486 94.254.236.27 (14 Apr 2018 10:01:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Apr 2018 10:01:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.7.0
    In-Reply-To: <pasisb$v05$3@node2.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629010
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-04-14 o 11:50, Shrek pisze:
    > W dniu 14.04.2018 o 08:49, Lewis pisze:
    >
    >> OK ale to co się dzieje w CL ma nikły wpływ na silnik (niskie
    >> obciążenie, niskie obroty, niska temp spalin) i trzeba wybitnie
    >> spierdolić strojenie by zrobić krzywdę silnikowi. CL to w zasadzie
    >> wpływ na środowisko.
    >> OL to już spore obciążenie i tu o krzywdę silnika naprawdę nie trudno.
    >> O ile przelanie go w OL zmniejszy moc i zwiększy emisję spalin, to nie
    >> będzie miało większego wpływu na silnik, o tyle wystrojenie za ubogo
    >> może szybko upalić tłoki i zawory.
    >
    > Ale czmu miałoby się coś dziać? Jak masz prawidłowo dobrane bebechy do
    > mocy, to przy WOT mnożniki zostają na ostatnim poziomie z CL (zwyczajowo
    > dążą do 1) i czemu miałoby się coś rozjeżdzać drastycznie?

    Ale zauważ że to działa jak gazownik przynajmniej "poprawnie" dobierze,
    zamontuje i skalibruje instalację. A to jakie cuda potrafią wypuszczać
    "gazownicy" przechodzi ludzkie pojęcie.

    >> Z kolei przelanie silnika paliwem ciekłym może spowodować wypłukiwanie
    >> filmu olejowego i w konsekwencji zatarcie gładzi cylindra a nawet
    >> rozrzedzenie oleju i zatarcie na panewkach.
    >
    > A czemu miałbyś go benzyną przelać w wyniku działania LPG?

    Korekta LTFT na poziomie 25%, duże wtryski benzynowe na poziomie 600+ccm
    i mamy utopiony silnik w paliwie. Tak wiem że to skrajność ale naprawdę
    różne cuda widziałem.

    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: