  • Data: 2011-11-06 20:51:46
    Temat: Re: idzie kryzys
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-06 20:27, asdfg pisze:

    > dziś w nocy na osiedlu 2 x antena CB (sam bat) + CB ze środka (szyba
    > przód do wymiany)
    >
    > faktycznie bieda idzie, lepiej nic cennego na noc nie zostawiać

    do tej pory jak szedlem do pracy samochod zostawialem na chodniku w
    Poznaniu na Wildzie, nieraz smartfona zapomnialem i na szybie przedniej
    w uchwycie zostal. i nigdy nic nie zginelo, a tu u mnie we wsi
    niespodzianka... i do tego samochod nigdy nie stoi bez nadzoru dluzej
    niz 6h...
    zeby bylo smieszniej to samochod stal otwarty, kluczyk wrzucony do
    bagaznika, bo zonie jakos auto musialem zostawic ;) i ze srodka nic nie
    zginelo, ani CB ani radio. tylko 2 kapselki...
    najbardziej boli mnie ta kwestia w kontekscie tego, ze samochod mial isc
    wlasnie do sprzedazy i uzupelniam w nim drobiazgi :|

    --
    venioo
    GG:198909