eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: idiotyczne zielone strzałki FUT: pl.misc.samochody, pl.pregierz,Re: idiotyczne zielone strzałki FUT: pl.misc.samochody, pl.pregierz,
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz,pl.regionalne.krakow
    Subject: Re: idiotyczne zielone strzałki FUT: pl.misc.samochody, pl.pregierz,
    Date: Sun, 21 Oct 2012 09:55:02 +0200

    .F. wrote:
    > Bo mnie chodzi o przejscie na bocznej ulicy, rownolegle do ulicy ktora
    > nadjezdzasz. Tobie sie swieci czerwone, pieszym sie swieci czerwone,
    > bo ruch jest otwarty dla kierunku poprzecznego.

    no i co ?

    > Tobie sie zapali zielone to i pieszym sie zapali zielone.
    > Jak jednak wjedziesz chwile wczesniej, korzystajac z warunkowej
    > strzalki, to sie spotkacie na tych pasach z boku. W dodatku
    > nadjezdzach za ich plecami, wiec cie nie widza a mozesz jechac ~10
    > m/s, wiec zaskoczenie bedzie pelne.

    znaczy kierowcy nie posiadają oczu i mózgów? nie wiedzą że tam moga być
    piesi? a jak pieszy wlezie na czerwonym to go rozjeżdżasz bo masz prawo? czy
    starasz się zatrzymać? jak jedziesz prosta drogą to nei patrzysz czy ktoś
    nie jest na ścieżce kolizyjnej z twoim pojazdem?

    może oddaj prawo jazdy.

    > Wiec strzalka musi zgasnac na chwile przed zielonym. Albo pieszym
    > wtedy nie wolno zapalic zielonego. Ale to nie rozwiazuje sprawy, bo
    > kiedys im musisz wlaczyc to zielone. I lepiej zeby im wtedy nie
    > jechaly za plecami samochody, ktore moga skręcić.

    nie musi gasnąć ludzie maja mózgi nei muszę ich zstępować świecące strzałki.