eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmiPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?Re: iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?
  • Data: 2011-10-24 18:55:25
    Temat: Re: iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> wrote in message
    news:slrnj9vbtp.mf1.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
    > In the darkest hour on Fri, 14 Oct 2011 11:24:05 +0200,
    > Nokia 5800XM <n...@v...pl> screamed:

    > Tak. W USA. :P

    Myślę że gdyby Apple miał kwatery główne w Warszawie to pewnie
    projektowałby telefony które najlepiej się sprawdzą w Polsce...
    Ale niestety nie ma w firmie żadnej firmy która projektuje nowe,
    innowacyjne telefony, więc my Polacy musimy się zadowolić
    odpadkami z amerykańskiego czy koreańskiego stołu...