eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmiPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?Re: iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?
  • Data: 2011-10-06 02:38:32
    Temat: Re: iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Atlantis" <n...@n...pl> wrote in message
    news:4e8caa1d$0$2491$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 2011-10-05 17:51, Pszemol pisze:
    >
    >> Zgadza się, pożyjom obaćim ale już mam pierwsze zastrzeżenie
    >> że prawdopodobnie nie prędko będzie to działać w innym niż
    >> angielski języku...
    >
    > Pamięta ktoś Apple Newtona? Tam była podobna sytuacja, tyle tylko, że
    > chodziło o początki rozpoznawania pisma na urządzeniach mobilnych. Też
    > obsługiwało jedynie język angielski, potem chyba zrobili też funkcję
    > niemiecką. Przy czym to było bardzo niszowe urządzenie, robione z myślą
    > o ludziach biznesu. Ilu chętnych na zakup znalazłbyś wówczas (powiedzmy
    > połowa lat 90-tych) w naszym kraju? I już wiesz dlaczego nie powstał
    > polski Newton. ;)
    > Z Siri to zupełnie inna sprawa. Smartfonów coraz więcej widuje się na
    > ulicach naszych miast, fanboy'ów Apple u nas nie brakuje, jeśli system
    > faktycznie będzie się sprawdzał, to ściągnie kolejnych klientów. Może
    > akurat zrobienie polskiej lokalizacji stanie się opłacalne...

    No miejmy nadzieję, że Twoje przepowiednie się sprawdzą, i doczekamy
    się niedługo Siri po polsku - w końcu wydawałoby się że państwo
    w centrum Europy z liczbą ludności sięgającą 40 milionów będzie się
    liczyło w oczach producentów software. Z drugiej strony oceniając
    szansę na sukces po dostępności polskiego software do nawigacji
    możemy się przeliczyć...

    >> językach... A więc będzie duża nagroda dla tych, co umieją się
    >> posługiwać "Międzynarodowym Uniwersalnym Językiem XXI wieku".
    >
    > Zapomnij... To, że sobie będziesz mógł pogadać z telefonem po angielsku
    > w niczym Cię nie ratuje, przydać się może co najwyżej osobom niewidomym
    > i niedowidzącym. ZU szybko się znudzi i powróci do tradycyjnej obsługi.
    > Rewolucyjną rzeczą tutaj jest choćby możliwość wprowadzania i
    > odczytywania treści tekstowych przez ten głosowy interfejs. A przecież
    > nie poprosisz wszystkich znajomych, żeby łaskawie przerzucili się na
    > angielski utrzymując z Tobą kontakt. ;)

    No masz rację - ale może odczytanie polskiego tekstu po angielsku
    będzie jeszcze jako tako zrozumiałe - kto wie? Na moje szczęście
    większość znajomych z którymi się na codzień kontaktuję i tak mówi
    /pisze po angielsku... :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: