  • 1. Data: 2010-06-22 19:02:06
    Temat: iPhone4 - JAK tak długi czas rozmów?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    http://www.mgsm.pl/katalog/apple/iphone4/
    Max. czas rozmowy GSM: 840 min. (14,0 h)
    Jak to osiągnięto i czy te dane są wiarygodne? Przecież ponoć przy tak
    dużym wyświetlaczu ciężko jest mieć długi czas rozmowy...

  • 2. Data: 2010-06-22 19:04:34
    Temat: Re: iPhone4 - JAK tak długi czas rozmów?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 12:02:06 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

    > http://www.mgsm.pl/katalog/apple/iphone4/
    > Max. czas rozmowy GSM: 840 min. (14,0 h)
    > Jak to osiągnięto i czy te dane są wiarygodne? Przecież ponoć przy tak
    > dużym wyświetlaczu ciężko jest mieć długi czas rozmowy...

    A czy to jest lista dyskusyjna dla wróżek?
    Jak nie, to musisz poczekać, pierwsze seryjne egzemplarze będą dostarczone
    w poniedziałek, a i to dopiero niektóre i tylko w USA.

    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński
    aka Jan Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-06-22 19:09:46
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 22-06-10 21:02, Xian Mi Mao pisze:
    > http://www.mgsm.pl/katalog/apple/iphone4/
    > Max. czas rozmowy GSM: 840 min. (14,0 h)
    > Jak to osiągnięto i czy te dane są wiarygodne? Przecież ponoć przy tak
    > dużym wyświetlaczu ciężko jest mieć długi czas rozmowy...

    Czujnik zbliżenia do twarzy i przy rozmowie wyświetlacz gaśnie.

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 4. Data: 2010-06-22 19:14:31
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości grup
    1g2000yqm.googlegroups.com...
    > http://www.mgsm.pl/katalog/apple/iphone4/
    > Max. czas rozmowy GSM: 840 min. (14,0 h)
    > Jak to osiągnięto i czy te dane są wiarygodne? Przecież ponoć przy tak
    > dużym wyświetlaczu ciężko jest mieć długi czas rozmowy...

    A co ma do tego wyświetlacz? Przecież podczas rozmowy jest ciemny.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-06-22 19:36:43
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > A co ma do tego wyświetlacz? Przecież podczas rozmowy jest ciemny.

    Co innego ciemny niepodswietlany a co innego calkowicie nieaktywny.

  • 6. Data: 2010-06-22 20:14:30
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Użytkownik "looker" <l...@l...pl> napisał w wiadomości grup

    > Co innego ciemny niepodswietlany a co innego calkowicie nieaktywny.

    Ale pomijając nawet to.

  • 7. Data: 2010-06-22 22:38:23
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Ale pomijając nawet to.

    Chyba nie kumasz, jak to pomijajac nawet to? To tak jakbys jechal samochodem
    z gorki i pod gorke i kazesz wylaczyc silnik i jechac pod gorke.

    Wylaczony calkowicie a nie tylko z nieaktywnym podswietleniem , daje duze
    oszczednoosci. Nawet wygaszacz go tak szybko nie odlaczy jak czujnik
    zblizeniowy.

  • 8. Data: 2010-06-23 00:48:21
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Użytkownik "looker" <l...@l...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > Wylaczony calkowicie a nie tylko z nieaktywnym podswietleniem , daje duze
    > oszczednoosci. Nawet wygaszacz go tak szybko nie odlaczy jak czujnik

    Zszedłeś z tematu i wszedłeś w swój :)
    IMO ekran 3.5" w porównaniu do 3" nie jest jakimś wielkim czynnikiem który
    decyduje o długim czasie rozmów, nawet jak jest w stanie "niepodświetlonym".
    Ale pewnie można by więcej coś powiedzieć, mając soft który zmierzy każdy
    czynnik zżerający baterię.

  • 9. Data: 2010-06-23 07:30:46
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > IMO ekran 3.5" w porównaniu do 3" nie jest jakimś wielkim czynnikiem który
    > decyduje o długim czasie rozmów, nawet jak jest w stanie
    > "niepodświetlonym".

    Mialem na mysli to, ze wyswietlacz dzieki czujnikowi zblizeniowemu mozna
    calkowicie wylaczyc od razu , a nietylko wygasic podswietlenie po 20-30
    sekun\dach,

  • 10. Data: 2010-06-23 16:16:22
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On 22 Cze, 21:09, ALEX <a...@g...pl> wrote:

    > Czujnik zbliżenia do twarzy i przy rozmowie wyświetlacz gaśnie.

    A więc to o to chodzi, bo myślałem że to jakaś super oszczędna
    technologia podświetlania na LEDach itp.
    Czyli więc każda inna, nawet niewinna, zabawa z telefonem, np.
    szukanie jakichś informacji, przeglądanie jakichś notatek itp. i tak
    wyżre baterię jak stado diabłów?