  • 11. Data: 2009-04-02 21:04:14
    Temat: Re: iPhone 8GB czy 16GB - czy duza roznica w eksploatacji?
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    M...@g...com pisze:

    > Poki co mysle o rozpoczeniu pisania aplikacji na telefony komorkowe i
    > rozwazam Symbiana, iPhona czy Javę.
    Ale weź sie facet zdecyduj czy chcesz jeździć melexem tirem czy
    terenówką. W Javie to możesz pisać ile chcesz, "łyknie" to chyba
    wszystko poza iPhonem. Niestety, mało kto kupuje programy w javie. Nie
    zebym był wyrocznią, ale zazwyczaj rozmowa przychodząca przerywa
    działanie javy, wiec takei programy to raczej zabawki. Z symbianem i WM
    jest lepiej, wiecej profesjonalnego (lub lepiej wysoko cenionego)
    softu. Tu chyba masz duze szanse. Codo iPhona to o ile wiem zasady
    wgrywania programów / sprzdaży ustalane są odgórnie.
    TERAZ jednak nasunęło mi sie pytanie. Napewno jakoś da sie pisać na
    iPhona programy. Napewno trzeba je przetesować, pewno setki razy przed
    upublicznieniem. tak wiec musi być jakaś metoda na uruchomienie owej
    wesji beta na urządzeniu. Robi sie to z pominięciem sklepu internetowego?
    (sądze ze tak, ale proszę o odpowiedź)
    ToMasz

  • 12. Data: 2009-04-02 22:33:37
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gr389i$vsm$1@news.interia.pl>,
    ToMasz <t...@g...pl> wrote:

> [...]
    > upublicznieniem. tak wiec musi być jakaś metoda na uruchomienie owej
    > wesji beta na urządzeniu. Robi sie to z pominięciem sklepu internetowego?

    http://www.google.com/search?client=safari&rls=en-us
    &q=sdk+wiki+iphone&ie
    =UTF-8&oe=UTF-8

    TA

  • 13. Data: 2009-04-02 22:44:58
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 02.04.2009 ToMasz <t...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > upublicznieniem. tak wiec musi być jakaś metoda na uruchomienie owej
    > wesji beta na urządzeniu. Robi sie to z pominięciem sklepu internetowego?

    Tak. Najprościej odblokować iP i wgrać program na jego filesystem, tam
    masz posix-owy podział folderów.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 14. Data: 2009-04-03 05:14:35
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    MariuszM pisze:
    > To nie do końca tak.
    > 8 albo 16 GB to miejsce gdzie możesz zrzucić dane, np mp3, jeśli chodzi
    > o procek RAM to chyba obie wersje mają to samo. To trochę tak jakbyś
    > miał dwa egzemplarze tego samego telefonu i do jednego włożył 2GB a do
    > drugiego 4GB karę.

    Jedna uwaga 8GB to tam nie ma jest około 7GB w wersji 16GB jest 15GB bo
    te 8 liczone jest razem z partycja systemowa

  • 15. Data: 2009-04-03 05:17:08
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Tak. Najprościej odblokować iP i wgrać program na jego filesystem, tam
    > masz posix-owy podział folderów.

    Jakby w SDK nie bylo emulatorów. Pozaty developerzy dostaja inny OS dla
    swoich wlasnych iPhonów albo przynajmniej apple wie ze to developeski
    iphone patrz problemy z aktywacja 3.0

  • 16. Data: 2009-04-03 05:20:27
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > A wypowiedział się błednie nieposiadacz ipoo. Wiele apli działa w tle, te
    > co nie działają można je zmusić:
    > http://code.google.com/p/iphone-backgrounder/

    A Appstore nei wstawisz aplikacji dzialajacej w tle. Wiec owszem Safarii
    czy AppStore dziala w tle ale to sa natywne aplikacje Apple tobie jako
    developerowi nie wolno takich pisac (np tez nei mozesz miecic
    podswietlenia i glosnosci, bez wykorzystania funkcji systemowej stad
    latarka to aplikacja w Cydii a nie w Appstore (jest tam ale marna)

  • 17. Data: 2009-04-03 10:59:00
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gr46c2$mge$4@inews.gazeta.pl>,
    Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

> [...]
    > podswietlenia i glosnosci, bez wykorzystania funkcji systemowej stad
    > latarka to aplikacja w Cydii a nie w Appstore (jest tam ale marna)

    Owszem. Ale jak sam przyznajesz - aplikacje natywne _dzialaja w tle_.

    Wiec kol. Godel bredzi jak zwykle.
    Bo albo uznajemy ze telefon dziala tylko z tym co przyszlo i w tym
    momencie WSZYSTKIE aplikacje dzialaja w tle. I niestety jak dotad nie
    bylo kluczowej wg kol. Godela funkcji czyli MMSow.

    Albo mozna doinstalowywac aplikacje. Ale wtedy faktycznie te
    doinstalowywane nie dzialaja w tle.

    A kol. G. albo tego nie rozumie, albo bredzi, albo swiadomie klamie.
    Nie wiem co gorsze.

    TA