    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone 8GB czy 16GB - czy duza roznica w eksploatacji?
    Date: Thu, 02 Apr 2009 23:04:14 +0200

    M...@g...com pisze:

    > Poki co mysle o rozpoczeniu pisania aplikacji na telefony komorkowe i
    > rozwazam Symbiana, iPhona czy Javę.
    Ale weź sie facet zdecyduj czy chcesz jeździć melexem tirem czy
    terenówką. W Javie to możesz pisać ile chcesz, "łyknie" to chyba
    wszystko poza iPhonem. Niestety, mało kto kupuje programy w javie. Nie
    zebym był wyrocznią, ale zazwyczaj rozmowa przychodząca przerywa
    działanie javy, wiec takei programy to raczej zabawki. Z symbianem i WM
    jest lepiej, wiecej profesjonalnego (lub lepiej wysoko cenionego)
    softu. Tu chyba masz duze szanse. Codo iPhona to o ile wiem zasady
    wgrywania programów / sprzdaży ustalane są odgórnie.
    TERAZ jednak nasunęło mi sie pytanie. Napewno jakoś da sie pisać na
    iPhona programy. Napewno trzeba je przetesować, pewno setki razy przed
    upublicznieniem. tak wiec musi być jakaś metoda na uruchomienie owej
    wesji beta na urządzeniu. Robi sie to z pominięciem sklepu internetowego?
    (sądze ze tak, ale proszę o odpowiedź)
    ToMasz