    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Date: Wed, 5 Oct 2011 14:26:35 -0500

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:odevmhl5rbsp$.nrivtbyrq9wc.dlg@40tude.net...

    > Pomyliłeś mi się z umiejącym czytać homo sapiens.

    > Patrz wyżej, bucu.

    Widzę, że bardzo nie lubisz gdy ci się błędy wytyka publicznie :-)

    > Ależ ja używam, tylko nieczęsto i do fotografowania obiektów które nie
    > wieją sprzed obiektywu,

    > Telefon =/= aparat.

    Dla wielu kupujących aparat foto bywa na topie priorytetów przy
    wyborze telefonu. I ci ludzie z pewnością docenią iPhone4/iPhone4S.

    > A jakież to intuicyjne i szybkie w porównaniu z dedykowanym
    > przyciskiem do robienia zdjęć.

    Oni robią telefon dla homo sapiens, któremu wystarczy raz powiedzieć
    i już pamięta... A co do intuicji, gdy obrócisz iPhone4 w poziomie, tak
    jak do robienia zdjęć w formacie pocztówki/panorama a nie portretu,
    to guzik zgłaśniania masz pod palcem tak jak w typowym kompakcie foto.
    Nie przychodzi mi do głowy nic bardziej intuicyjnego :-)

    > :) Dobre, ale ździebko chybione, zwłaszcza że zdjęcia robię głównie
    > normalnym aparatem :)

    I guzik do zwalniania "migawki" pod palcem wskazującym prawej
    dłoni w iPhone4S uważasz za nieintuicyjne rozwiązanie? Dziwne...

    > To tacy specjaliści od jakości zdjęć, matryc i obiektywów. W
    > przeciwieństwie do ciebie, bucu, mają niejakie pojęcie o temacie.

    Nie wiem po co tymi epitetami zdradzasz swoją przegraną w dyskusji...

    DxO wyraźnie pisze że swoimi testami porównują WYŁACZNIE jakość
    matrycy a nie jakość całego aparatu i tego jakie zdjęcia robi...

    > Żartuję, lecz jak widzę, nie rozumiesz.

    Albo Twoje żarty są małośmieszne... Pomyślałeś o tym?

    > Znaczy, żeś nigdy Androida na oczy nie widział.

    Znaczy że czytać nie umiesz bo już temat omawialiśmy.