  • Data: 2011-03-15 11:30:06
    Temat: Re: iPhone 4 od srodka
    Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > Jak bardzo?

    Np tak:

    Zresztą ... z Tobą rozmowa jak z głuchym cepem. Połowy albo nie rozumiesz, albo
    się dziwisz, że coś takiego jest jednak możłiwe, albo udajesz, że tego nie
    sugerowałeś.
    Jesteś grupowym znawcą od kopii zapasowych na kartach pamięci (włącznie z
    kontaktami), fachowcem od systemów (acha, chodziło o Symbiana), telefonii 3,5G
    (nokia n95 w Europie), a także wielu innych, wytrollowanych przez Ciebie bzdur.

    Nie będę już karmił trolla.