  • 81. Data: 2009-06-12 04:57:53
    Temat: Re: iPhone 3GS
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Nie polecilbym telefonu z WM zadnemu normalnemu czlowiekowi, a
    >
    > Słusznie! Ja nie polecam lustrzanki cyfrowej żadnemu normalnemu
    > człowiekowi, tylko entuzjaście!

    No czyli telefon z WM dla "wielbicieli patchowania hakowania i gotowania
    ROMow" super... to juz wiemd laczego iphone sprzedaje sie lepiej niz
    wszystkei HTC razem wziete

  • 82. Data: 2009-06-12 05:14:31
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

    > Ale TY sie tego GDZIEŚ dowiedziałeś. To niejest obiekt porządania tej
    > grupy. Może ći sie adwersarze mylą?

    Dowiedzialem sie tutaj

    > nikt nie uzywa IE. MAło kto w każdym razie. opera mini jest free, opera
    > mobie w wersjach beta, i jakieś 50% telefonów ma opere w systemie
    > graits. JEst tez jakaś wersja firefoxa, ale nieuzywam, nie znam Tak wiec
    > mamy dość dużą różnorodność softwarową. a jaktam hardware? który iPnon
    > ma ekran 800x600?

    Opera Mini vs Safarii buhahahah. Widzialem ze bedzie bradzlowac sie
    cyferkami szczegolnie ze krytyczna NIE JEST ROZDZIELCZOSZCZ bo na 3,8
    cala choby bylo 1600x1200 i tak strona jest NIECZYTELNA.

    > nie sprawdzałęm
    > wciskam: M-A-M - po 3 literze mam do wyboru "mama"
    > Jeśli litery pokrywałyby sie z cyframi miałbym nazwisko, albo sekwencje
    > cyfr. Jeśli niema pasującego nazwiska, mam tylko sekwencje cyfr.
    > Tyle ze telefon do mamy mam pod "2" do żony pod "3"... Tak jak w strych
    > siemensach, ericssonach... Teraz by trzeba było postawić teze ze
    > wszystekie telefony do tej pory są mało "telefonowe" i iPhone jest
    > najbardziej telefonowy....

    Coz nie miales normalnego telefonu nie zauwazysz brakow WM to normalne

    > Bzdura, chyba sie zgodzisz...
    > Bzdura. omnia niema rysika, jakies 10% telefonów z WM niema ekranu
    > dotykowego. Da sie wszystko sie da.. pytanie tylko co klient wybierze...

    Tak oczywiscie jak zalety to roznmorodnosc jak wady nei ma wad bo zawsze
    w dyskusji WM ma 800x480 3,8 cala : i 1GHz heheheh hipokryci

    > masz 100% racji. DZiwne tylko ze wszyscy mówią ze to plus iPhona a Ty
    > sie kłócisz ze to plus iPhona.

    Alez ja widze ze zaleta WM jest 320x240 bez dotykowego ekranu.

    > WM-y sie rysuą uginają, mnie to specjalnie nie przeszkadza. NAtomiast
    > bardzo mi odpowieada fakt, ze jadąc na rowerze mogę jedną ręką napisać
    > smsa. Ciekawie jak Ty skorzystasz z multidotyku jedna reką?

    Nie rozsmieszaj mnie, rozumiem ze dotykajac jednym palcem iphone nie dziala

    Zrób troche
    > miejsca dla mniejszości! dla nich też jest Świat. OStatnio motorola
    > zrobiła telefon z wm kurzo/kroplo/wstrząso odporny. Wyśmiewamy ich?
    > nie. ja nie mam zamiaru.

    Alez nei sobie bedzie dalej niedopracowany system WM tylko protestuje
    nazywaniem go swietnym bo to smieszne, ja tylko mowie ze jest do bani
    moge ?

    > dlatego ja jestem przeciwnikiem telefonów które mają TYLKO ekran
    > dotykowy. W słońcu nie widać co sie naciska,

    A do na WM nie przenos beznadziejnych wyswietlaczy, iphona ma
    nalejlepszy wyswietlacz i ja w sloncu widze nie to co Omnia czy
    jakikolwiek HTC

    a kalwiatura zajmuje częśc
    > ekranu

    Oczywiscie a sprzetowa klawiatura nie zajmuje nic.... albo jest zamiast
    wyswietlacza jak w Samsungach i600 i reszcie... albo wazy.

    Rozumiem ze grubosc dla ciebie nie jest wazna i waga tez ?

    (wiem ze są takie które nie zajmują, ale to margines) nawigacje
    > najczęsciej stoją na kokpicie, albo są przyklejane do dolnej częsci
    > szyby. moje telefonowe nawigacje zamocowane są obok lusterka wstecznego
    > - sprawa załatwiona. Po drugie, jak ktoś naprawde jeździ z nawigacją, to
    > raczej jej słucha, a nie patrzy.

    I rondo przejezdza na wprost bo nawigacja nie powiedziala ?

    A jest ? A to cos nowego ...

    > nazwska i imiona alfabetycznie. PRzewijanie za pomocą palca albo
    > suwakiem z boku.

    Suwakiem z boku no wlasnie idelne dla rysika :)

    Tylko widzisz, to już było kiedyś wałkowane. menu
    > start, to takie miejsce w którym coś sie tam robi z windowsem. Sam tak
    > do końca niewiem bo nie używam. Mało kto tam zagląda. albo
    > najpotrzebniejsze progamy są na today-u, albo ludziska instalują jakieś
    > nakładki.

    I o czym to swiadczy o tym iz WM ma UI ze sredniowiecza

    ja niemam zadnej bo programy uruchamiam klawiszami.

    Oczywiscie bo wszystkei WM maja 70 klawiszy

    > ZGADZA SIE!
    > Ale masz wybór!!!!!!!
    > ja postawiłem na klawisze, czytelność, oszczędność prądu. Bo używam tego
    > urządzenia w 80% jak telefonu. przedmiotu niezawodnego, powszedniego.

    WM i niezawodnosc i jeszcze mulaca. Powiedz z reka na sercu ile razy nie
    wykonales polaczeniu mimo zasiegu i nazwy sieci na wyswietlaczu ktore
    robia z ludzi balona ?

    > Wcześniej miałem telefon z 640x480 punktowym ekranem. Dla kogoś kto
    > potrzebuje być z internetem no n stop- dobra sprawa. wada? bateria, brak
    > klawiszy, słaba czytelność ekranu w słońcu...
    > obydwa urządzenia łączy ten sam system. te same programy, sens
    > działania, obsługa... to jest ich mocą a nie słabościa. Jaki by niebył
    > ten soft microsoftu jest standardem, jak wundows na PC którego używasz.

    Nie rozsmieszaj mnie i zajrzyl na udzial rynkowy WM.

    > Iphon jest właśnie uniwersalnym wszystkim i specjalizowanym niczym,nie
    > Wmy...

    > bo?
    > blue screeny wyświetla?

    Bo ma UI ze sredniowiecza, bo ma rysikowe menu, jakis durny Start.
    Duszacy sie RAM od "wielozadaniowosci"

    > ale znow od początku. WMplayera nie używam, niemam żadnego filmu/dwięku
    > który na 100% jest kodowany w H.264 wiec niewiem. Jak narazie wszystko
    > co jestem w stanie odtworzyć na kompie, jestem wstanie odtworzyć na
    > TCPMP. Muzyki czasem słucham, nie zarządzam

    No tak WM jest swietny po zainstlowaniu pierdyliona aplikacji ktory mula
    telefon jak krowe. To wlasnie jest caly WM.

    > daj spokój...

    Tak wiem jak czegos nie ma na wm TO uzytkownicy tego nie potrzebuja.
    Ale MMS sa obowiazkowe nie ? Hipokryzja

    > DLA MNIE.(tzn dla Ciebie) Fajnie i kulturalnie to napisałeś. Ciesze sie
    > ze widać zmianę. o ile wiem, w starych iPhonach bedzie mozna zrobić
    > aktualizacje, odkrywającą wiele funkcji które były albo niewykorzystane,
    > albo zabronione. JEśli, (powtarzam jeśli) tak sie stanie to DLA MNIE
    > jest to takie samo zachowanie, jak zachowywał sie król który na rynku
    > swoim poddanym rzucał garscią monety. Monety zabrane w zbójeckich
    > podatkach..

    Ale hipokryta rozumiem ze to samo powiedziales przy instalacji WM 6.1 na
    5.0 o ile "zaplaciles". Uzywasz Windows 95 bo Vista to takie rzucanie
    monet przez krola Billa. Ajaja

    > Takim królem chce być jeden taki Steve, i muszę przyznać dobrze mu to
    > wychodzi...

    Oczywiscie czy zaplaciles juz za WIndows 6.5 czy krol rzuci wam monety
    jak plebsowi ?

    No takiej hipokryzji to juz dawno nikt nie pisal.

  • 83. Data: 2009-06-12 05:25:43
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Atlantis pisze:

    > Część softu wywala pytanie o ściągnięcie aktualizacji. Weźmy taki
    > SkyBook czy WiFiFoFum2. Widziałem podobny komunikat również w innych
    > używanych przeze mnie programach, chociaż nie chce mi się tego
    > wszystkiego uruchamiać celem sprawdzenia. ;)
    > Putty? Chyba od dawna nie wychodziła nowa wersja, a przynajmniej nie w
    > czasach, gdy PPC mają względnie "stały" dostęp do Internetu przez
    > wbudowany moduł GSM pełniący funkcję modemu.
    > Kulki? Toż to jak Saper w dużym Windowsie - ten sam od Win3.11. Jedyne
    > co zmienili od czasów wm2003 to nazwa tej gry. :)

    Oczywiscie jak nie wywala pytania to "nie potrzebujemy" tego softu.

    > Nie, to nie tak. Rozumiem doskonale - korzystałem z Linuksa. Idea bardzo
    > ciekawa, jednak nie uważam jej za niezbędną w przypadku PDA.

    Jasne zasmiecony system pierdylion aplikacji. A jak sie odtwarza to cudo ?

    > Tylko różnica jest taka, że Microsoft nie tworzy żadnych ograniczeń
    > prawnych, nie zakłada blokad na instalację alternatywnego softu itp.

    Nie kpij sobie ... Przeczytaj moze licencje. Ale rozumiem ze zakaz
    zakrywania menu ekranu startowego w wersji 7 pominiesz milczeniem ?

    > Każdy może napisać program, zrobić z niego caba i zamieścić na swojej
    > domowej stronie. Zupełnie jak w przypadku dużego Windowsa. Żadne
    > jailbreaki nie są potrzebne aby to odpalić. ;)

    O jej ... i rozumiem ze nie ma to zwiazku z resetami urzedzen WM heheh

    > MS (i firmy korzystające z jego rozwiązań) ogólnie wykonały dziwny zwrot
    > po pojawieniu się iPhone. Właściwie nie wiem o co my się tutaj spieramy
    > tak prawdę mówiąc, bo to tak naprawdę dwa różne urządzenia. PPC
    > (wywodząc się jeszcze od WinCE) był systemem projektowanym z myślą o
    > kieszonkowym komputerkach co widać było po klasycznym interfejsie -
    > bardziej "komputerowym", wymyślonym pod rysik ale za to mieszczącym
    > więcej informacji.

    No coz czas wiec by poszedl do piachi jako archaiczny gniot

    > Od pewnego momentu urządzenia z WM (np. cała wczesna produkcja HTC z
    > Wallaby na czele) zaczęły być wyposażane w moduł telefoniczny, ale
    > raczej jako dodatek + wmontowany modem GPRS. Dopiero po premierze
    > iPhone'a zaczęło się całe szaleństwo przebierania WM w nowe ciuszki -
    > jakieś dziwaczne, mułowate zakładki do obsługi palcami etc.

    I oczywiscie zaden posiadacz WM tego nie chce jako fujjjjj
    Co mi z tego WM jak jego UI i filozofia tkwi gdzie w latach 90dziesiatych.

    > I tutaj się zgadzam - pod tym względem WM faktycznie jest z tyłu za
    > iPone, ponieważ ten został kompleksowo zaprojektowany pod tym względem.
    > Niemniej jeśli komuś zależy bardziej na klasycznym palmtopie niż
    > multimedialnym telefonie to WM wciąż rządzi. :)

    Jak komus zalezy to niech odwiedzi muzeum techniki tak jest miejsce dla
    klasycznych palmtopow

    > Ok, tu przyznaje się do niewiedzy i zwracam honor. ;)

    > Hmm... Brakuje mi chociażby czegoś w stylu PocketDigi z PPC. Z tego co
    > widzę parę aplikacji dla radioamatorów/krótkofalowców na iPhone już
    > powstało, ale są to głównie jakieś proste logbooki. Czegoś w stylu
    > SatTrack też nie widziałem.

    iPhone z Appstore istnieje nie caly rok a ty domagasz sie aplikacji
    niszowych ktorymi interesuja sie 20 osob na swiecie. No wez przestan.

    > Są też braki software'owe wynikające z braków sprzętowych. Nigdy nie
    > będzie np. takiego przydatnego programiku jak NoviRemote, bo brak portu
    > IrDA (choć fakt - również nie wszystkie współczesne PDA na WM go
    > mają...) poza tym brak sprzętowej klawiatury poważnie utrudnia bardziej
    > profesjonalne używanie pakietu biurowego.

    Uzywales ty klawiatury ekranowej takiej prawdziwej a nie tej popierdolki
    z WM ?

    > Chyba Ci się teraz urządzenia pomyliły. ;) Netbook to całkiem fajne
    > rozwiązanie, jednak cierpi na główną bolączkę wszystkich laptopów -
    > potrzebujesz kawałka sztywnej powierzchni aby go rozłożyć

    Nie potrzebuje jedna reka trzymam druga pisza jak w telefonie chyba ze
    potrafisz pisac dwoma rekami trzymajac WM noga w powietrzu ?

    i zacząć coś
    > pisać. Praktycznie nie da się go pewnie chwycić w obydwie dłonie i
    > sprawnie pisać np. kciukami. Na Universalu czy Wizardzie można naprawdę
    > sprawnie tworzyć dokumenty w ten sposób - możesz mi wierzyć, bo sam
    > wiele stron tak wklepałem. ;)

    Dwoma palcami, zaprawde szybko sie pisze. Ja rozumiem Wizard z
    klawiatura wysuwana jest ok ale netbookowi nie podskoczy. A pisac
    cokolwiek na czyms takim dluzszego to sadomaso ale w sumie rozumiem
    uzywanie WM to tez sadomaso wiec jakis zwiazek jest

    > I właśnie chyba tutaj jest sedno całego sporu - Ty traktujesz sprzęt o
    > którym rozmawiamy jako coś trochę lepszego od telefonu. Dla mnie to taka
    > jeszcze bardziej mobilna alternatywa dla netbooka (UMPC są w tej
    > chwili za drogie, za duże, kiepsko leżą w kieszeni, grzeją się i nie
    > trzymają na baterii tak długo jak dobre PPC). ;)

    Alez uzywam WM z pelna klawiatura sprzetowa bo rysikowy WM to jest zart.
    I bynajmniej wole wyciagnac w autobusie uspionego netbooka zeby napisac
    maila jedyny wyjatek to iphone na ktorym da sie napisac maila w pojezdzie.

    > Do SMSów? Zgoda. Jednak pisanie dłuższego maila czy tekstu w Wordzie
    > trudno mi sobie wyobrazić. Dlatego chętnie zobaczyłbym coś w rodzaju
    > znanego z PSP gripa w wersji dla iPhone, wyposażonego jednak nie w
    > konrolery do gier, ale kciukową klawiaturę QWERTY. :)

    Taaa i bedzie ja podlaczal to jakis zart. ?
    WYbacz mialem wiele klawiaturowych WM i zaden nie nadawal sie do niczego
    innego jak napisanie SMS czy krotkiego maila albo jakiegos flejma na newsy

  • 84. Data: 2009-06-12 05:30:10
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Atlantis pisze:

    > Zajrzyj na jakieś forum użytkowników palmtopów (ale nie telefonów z
    > działem poświęconym WM!) i poszukaj wątków w którym ludzi się chwalą
    > swoimi today'ami. ;)
    > Ja akurat w Universalu mam bardzo prosty, ascetyczny układ. Od góry:
    > Data, Wiadomości, Info o najbliższym wpisie z terminarza i prosty
    > launcher ze skrótami do najczęściej używanych programów.

    Fajnie byc dinozaurem ?

    > Nie. Są to próby zrobienia z WM czegoś czym nie jest...

    Czyli zwykklego przyjaznego urzadzenia dla ZU ktorym WM nie jest.
    Wystarczyła moda na Omnie i fora WMowcow zalaly setki trywialnych pytan
    zielonych userow dla ktorych logika UI byla pokrecona. Przeciez to FAKT
    oczywisty. To znaczy WM nie jest przystosowany dla ZU i musi byc
    maskowany widgetami i innymi pierdolami. Wiec WM to taki niszowy
    produkt i tez tak skonczy.

    > Ten cały "WM7" ma się już nawet nie nazywać oficjalnie Windowsem Mobile
    > tylko Windowsem Phone... To chyba dość wymowne... :/

    Czyli proba zrobienia z WIndows Mobile czegos normalnego tylko zamiast
    wyurzucic cala architekture do kosza to lepia balwana jak czytam
    minimalne wymagania dla WM7 to rece opadaja Sprzetowe GPU z
    OpenGl 2.0 , Snapdragon co to ma byc ? A perzy tym dotalne braki w UI.

    Ciekawe czy problem liczby kolorow chociaz pokonaja bo to tez temat rzeka

  • 85. Data: 2009-06-12 07:37:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 12 Jun 2009 06:57:53 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > No czyli telefon z WM dla "wielbicieli patchowania hakowania i gotowania
    > ROMow" super... to juz wiemd laczego iphone sprzedaje sie lepiej niz
    > wszystkei HTC razem wziete

    Dlaczego się tak emocjonujesz tym iPhonem? Tak chętnie bierzesz udział w
    tego rodzaju flejmach, że aż zaczynam przypuszczać, że masz jakieś 30
    groszy od posta, a to wszystko to jest jakiś szeptany marketing.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 86. Data: 2009-06-12 08:38:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Jun 2009 06:57:07 +0200, Jan Strybyszewski wrote:
> [...]

    Jak rozumiec "emulator" i "natywna" w kontekscie Javy ?

    >I po co klamac WM nie ma Javy

    Ja tam nie wiem, ale MS sie poklocil z Sunem i chyba chce docelowo
    zerwac z Java. Co byc moze juz nastapilo.

    J.

  • 87. Data: 2009-06-12 08:41:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 12 Jun 2009 10:38:18 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ja tam nie wiem, ale MS sie poklocil z Sunem i chyba chce docelowo
    > zerwac z Java. Co byc moze juz nastapilo.

    eee... jjjasne.
    Zapewne z tego właśnie powodu całkowicie zaprzestał rozwijania MS Java i
    trzeba instalować w Windows Sun Java.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 88. Data: 2009-06-12 09:24:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Jun 2009 09:41:46 +0100, Waldek Godel wrote:

    >eee... jjjasne.
    >Zapewne z tego właśnie powodu całkowicie zaprzestał rozwijania MS Java i
    >trzeba instalować w Windows Sun Java.

    Za to zaczal rozwijac .NET, a to technicznie prawie to samo.
    I w .. glebokim powazaniu ma Suna :-)

    J.

  • 89. Data: 2009-06-12 12:10:03
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Fajnie byc dinozaurem ?

    Że używam Uni czy? Czy może miałeś na myśli ascetyzm mojego Today'a? ;)
    Po pierwsze nic nie poradzę na to, że nie wyszedł godny następca tego
    modelu, a on ciągle świetnie się sprawdza (PXA bije Qualcomy
    wydajnością!) Po drugie wolę wygodę niż animowane menu. ;)

> [...]
    > oczywisty. To znaczy WM nie jest przystosowany dla ZU i musi byc
    > maskowany widgetami i innymi pierdolami. Wiec WM to taki niszowy

    Oczywiście. WM nie był robiony z myślą o egalitaryzmie. W założeniach
    pracujące pod nim urządzenia miały być skierowane do biznesmenów i
    ewentualnie geeków, którzy wiedzą co do czego jest. Ten system
    zwyczajnie się nie nadaje na muzyczno - internetowy bajer dla
    nastolatka. Co z tego, że damy mu ładną nakładkę na Today dającą
    animowany dostęp do WWW i SMSów, skoro chcąc ustawić dzwonek trzeba się
    trochę bardziej nagimnastykować?
    Zapewne WM7 to zmieni - w końcu to system robiony z myślą o konkurowaniu
    z iPhone. Tyle tylko, że to już nie będzie WM znany użytkownikom PDA od
    lat...

> [...]
    > minimalne wymagania dla WM7 to rece opadaja Sprzetowe GPU z
    > OpenGl 2.0 , Snapdragon co to ma byc ? A perzy tym dotalne braki w UI.

    Ja czytając te wymagania odniosłem wrażenie, że to zwykły chwyt
    reklamowy w stylu "patrzcie jakie to będzie miało zaawansowane
    możliwości - prawie jak na dużym komputerze". ;)

  • 90. Data: 2009-06-12 22:17:50
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Dowiedzialem sie tutaj

    wiesz co? Jak trzeba sie kłócić, to jesteś pierwszy. jak znaleść
    hipokrytów, to najpierwszy (patrz kubuś puchatek) Jak poprzeć swoje
    słowa cytatem lub faktem.... ups.. niema Cie czy robisz sobie dupe z gęby?

    > Opera Mini vs Safarii buhahahah.
    nu buhaha.

    > Widzialem ze bedzie bradzlowac sie
    > cyferkami
    gdize widzisz cyferki.

    szczegolnie ze krytyczna NIE JEST ROZDZIELCZOSZCZ bo na 3,8
    > cala choby bylo 1600x1200 i tak strona jest NIECZYTELNA.
    zgadza sie. ale to ty jak posrany przytaczas cyferki z księżyca.

    > Coz nie miales normalnego telefonu nie zauwazysz brakow WM to normalne

    a skąd ty wiesz co ja miałem a co nie. Mam napisac ze mózgu nie miałeś i
    siki pijesz?
    Konkrety prosze!

    > Tak oczywiscie jak zalety to roznmorodnosc jak wady nei ma wad bo zawsze
    > w dyskusji WM ma 800x480 3,8 cala : i 1GHz heheheh hipokryci
    Proszę o cytat gdzie ktokolwiek napisał ze powyższe 3 parametry sie łączą.

    > Nie rozsmieszaj mnie, rozumiem ze dotykajac jednym palcem iphone nie dziala
    przeczytaj co napisałem, i nie szukaj w moich słowach czegoś czego tam
    niema. Cytuje:

    "Ciekawie jak Ty skorzystasz z multidotyku jedna reką?"

    jak masz krztynę honoru to odpisz wprost jak to zrobisz. Jeśli nie, to
    dla ludzi którzy _chwilowo_ muszą użyć tylko _jednej_ ręki iPhone traci
    swoją zalete.

    > Alez nei sobie bedzie dalej niedopracowany system WM tylko protestuje
    > nazywaniem go swietnym bo to smieszne, ja tylko mowie ze jest do bani
    > moge ?
    możesz. a mozesz mi zacytować gdzie ktoś napisał ze WM jest świetny?
    Znowu objawy rozumienia innej treści niż napisana?

    > Rozumiem ze grubosc dla ciebie nie jest wazna i waga tez ?
    Jest ważna, ale nie najważniejsza. Wybieram ceche najbardzie porządaną,
    wibieram model. Ty wybierasz... jeden z jeden. Brawo. 95% pań z Gdańska
    nie widzi różnicy. Zanim odpiszesz znów coś głupiego, weź pod uwage ze w
    powyższym stwierdzeniu niema krytyki zalet iPhona ani wychwalania Wmów,
    jedynie podkreślam fakt, ze PDA z WM - to wybór....

    > I rondo przejezdza na wprost bo nawigacja nie powiedziala ?
    i jaki to ma zwiazek z iPhonem/WM
    brak, ale poszczekać warto

    > Suwakiem z boku no wlasnie idelne dla rysika :)
    idelane jest to co wyciąłeś. nie przewijam menu, bo niemam takiej
    potrzeby. PRawdopodobnie 95% ludzi też niema... Ale masz racje. to wada
    WM ze ludzie czegoś nie potrzebują.

    > WM i niezawodnosc i jeszcze mulaca. Powiedz z reka na sercu ile razy nie
    > wykonales polaczeniu mimo zasiegu i nazwy sieci na wyswietlaczu ktore
    > robia z ludzi balona ?
    zero

    > Bo ma UI ze sredniowiecza, bo ma rysikowe menu, jakis durny Start.
    > Duszacy sie RAM od "wielozadaniowosci"
    Zastanów sie. To niesą wady. to sia cechy systemu, który jak sam
    napisałeś pamieta lata 90siate. On tak działa, i to działa dobrze, chyba
    ze ostatni raz widziałeś WM na 190MHz z jakąś namiastką pamięci. Nikt
    nie twierdzi ze to ideał. Stąd są nakładki, które jednak są mało
    potrzebne ludziom którzy wcześniej nie mieli nokii :)

    > No tak WM jest swietny po zainstlowaniu pierdyliona aplikacji ktory mula
    > telefon jak krowe. To wlasnie jest caly WM.
    Tera jesteś hipokrytą. A Windows XP to nie? Wszystko musisz mieć w
    systemie zeby był "cool"?
    Co Ci nagle przeszkadza możliwość instalacji programów? 50% ludzi
    wystarczy WPmlayer!

    > Ale hipokryta rozumiem ze to samo powiedziales przy instalacji WM 6.1
    nie. mam oficjalny rom ze strony samsunga. MOGŁEM też pobrać ugotowany z
    XDA. MOGŁEM ty nie... :)
    na
    > 5.0 o ile "zaplaciles". Uzywasz Windows 95 bo Vista to takie rzucanie
    > monet przez krola Billa. Ajaja
    Sprawdź którą mam wersje w swoim Tunderbirdzie. myszką lewo do góry,
    widok, źródło wiadomości.

    > Oczywiscie czy zaplaciles juz za WIndows 6.5 czy krol rzuci wam monety
    > jak plebsowi ?
    6.1 LEgalny niestety, Automapa też legalna, Z miplo pobrałem POI z
    zamkami i pałacami - zamiast bazy fotoradarów. Taki dziwak jestem. Wolno
    mi, i system/software/hardware dobrałem tak aby mieć taką możliwość.

    > No takiej hipokryzji to juz dawno nikt nie pisal.
    Piszesz tezę, i stwierdzasz pytając :"takiej hipokryzji to juz dawno
    nikt nie pisal"
    Odpowiadam: JAn Strzybyszewski napisał

    Z ukłonami
    ToMasz

    PS dowcipy też najpierw opowiadasz a potem sie _sam_ znich śmiejesz?