  • 61. Data: 2009-06-10 07:33:15
    Temat: Re: iPhone 3GS
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h0nmte$h8$...@i...gazeta.pl...
    > Taaa lubie te opinie :) z dupy wyjete... jest tam zwykly jack
    > a to akurat w odroznieniu od wielu Symbianow :) i WMow z dawnych lat

    No proszę. To dlaczego nie chciały wejść ep-630 ?

    > Heheh nie rosmieszaj mnie ze niby IE w WM obsluguje Jave ?
    > Jak IE dorosnie do Safarii to pogadamy. A jak tam youtube dziala w IE ?

    No tak. Jak mnie pamięć nie myli w iphone musiałeś wgrywać specjalną aplikację
    do oglądania youtube. Powiedz mi jak rozwiązać problem z aplikacjami java.
    Chodzi mi o rozkład jazdy autobusami:
    http://ginger.pasjagsm.pl/pl/download/bialystok-2/

    Znajomy, który ma iphone musiał postawić serwer, zapisać stronę www w pamięci i
    jak chce sprawdzić autobusy musi odpalić odpowiednią stronę. Dla mnie bez sensu
    rozwiązanie, gdyż 2 kliknięciami mogę sprawdzić każdy przystanek. Oczywiście to
    tylko przykład - użytecznych programów jest znacznie więcej.
    Nawet nie ma jak się podzielić zdjęciami, bo iphone nie wysyła po BT. Trzeba
    szukać AP, aby wysłać e-mailem. Śmiech na sali.

  • 62. Data: 2009-06-10 07:42:45
    Od: osiek <o...@g...pl>

    qwerty pisze:
> [...]
    >
    > No proszę. To dlaczego nie chciały wejść ep-630 ?

    > No tak. Jak mnie pamięć nie myli w iphone musiałeś wgrywać specjalną

    mylisz się

  • 63. Data: 2009-06-10 07:52:59
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > To nalezysz do dziwakow. Bo wszyscy chca animowane bajeranckie GUI i juz
    > :) A pozatym uzywasz muzealnego Kaisera :) nie jestes target :)

    No ktoś z sieczką zamiast mózgu może przedkładać animowane menu nad
    funkcjonalnosc.

  • 64. Data: 2009-06-10 07:53:09
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > No proszę. To dlaczego nie chciały wejść ep-630 ?

    Masz zepsute sluchawki. owszem niektore wtyczki "L" sa za krotkie dla
    iphona ale to nic dziwnego trzeba bylo kupic normalne ep-630

    > No tak. Jak mnie pamięć nie myli w iphone musiałeś wgrywać specjalną
    > aplikację do oglądania youtube.

    A w zadnym przypadku youtube akurat dziala z pudelka. Mapy google tez.

    >Powiedz mi jak rozwiązać problem z
    > aplikacjami java. Chodzi mi o rozkład jazdy autobusami:
    > http://ginger.pasjagsm.pl/pl/download/bialystok-2/

    Nijak nie ma emulatora Javy na iphona, WM ma tez emulator a nie natywna
    Jave i tez trzeba doinstalowac

    > Nawet nie ma jak się podzielić zdjęciami, bo iphone nie wysyła po BT.
    > Trzeba szukać AP, aby wysłać e-mailem. Śmiech na sali.

    Moj wysyla

  • 65. Data: 2009-06-10 07:55:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > No ktoś z sieczką zamiast mózgu może przedkładać animowane menu nad
    > funkcjonalnosc.

    95% posiadaczy WM ?

  • 66. Data: 2009-06-10 08:03:58
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    > Masz zepsute sluchawki. owszem niektore wtyczki "L" sa za krotkie dla iphona
    > ale to nic dziwnego trzeba bylo kupic normalne ep-630

    Jakie normalne ep-630 ?

  • 67. Data: 2009-06-10 08:12:57
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Jakie normalne ep-630 ?

    Takie z napisem iphone :) kosztuja tyle samo.

  • 68. Data: 2009-06-10 09:34:21
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > 95% posiadaczy WM ?

    A mają jakiś wybór? Raczej nie bardzo skoro sam napisałeś, że producenci
    potworzyli swoje nakładki na WM ale czy to że wszędzie są laptopy w
    sprzedaży /prawie/ tylko z vistą znaczy że wszyscy jej używają?

  • 69. Data: 2009-06-10 10:23:05
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Jak IE dorosnie do Safarii to pogadamy. A jak tam youtube dziala w IE ?

    A nie działa Toim zdaniem? ZONK, działa i ma się świetnie.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 70. Data: 2009-06-10 10:26:35
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Nijak nie ma emulatora Javy na iphona, WM ma tez emulator a nie natywna
    > Jave i tez trzeba doinstalowac

    Nic nie trzeba doinstalowywać telephony z WM mają preinstalowaną, tylko
    PPC zwykłe nie miały.