  • Data: 2009-06-09 10:38:29
    Temat: Re: iPhone 3GS
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:h0lbjt$kbm$2@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiscie ze twoja frustracja iz normalni ludzie nie potrzebuaj
    > gotowanych pirackich romow z XDA jest duza ale naprawde swiat ma
    > serdecznie w dupie XDA

    Nie uzywam, nie mam takiej potrzeby, mam legalny 6.1 po co mi inny jak ten
    działa?

    > Buhahah kupil HTC za 3kzl jak nawi jest za 600zł. A z z AM za 1000zł to
    > dopiero szczyt glupoty.

    Heheheheh, Ty to głupi jednak jesteś, dostałem Kaisera za 399zł z AM. Odlicz
    teraz cene licencji i dostaniesz cene telefonu. Abo zostało takie samo bo
    niższego by brakowało na rozmowy. Cena samych dodatków do HTC typu ładowakra
    sam, uchwyt itd to więcej niż ta kwota. Ty to dostales? :D

    > Tak bez watpienia Xbox w autobusie sprawdza sie doskonale.

    w autobusie mówisz, a jak ktoś nie jeździ autobusami to co wtedy?