  • Data: 2009-06-09 10:45:37
    Temat: Re: iPhone 3GS
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09.06.2009 Atlantis <m...@w...pl> napisał/a:

    > LOL. MS kopiuje AppStore ze względu na idiotów, którzy nie potrafią
    > sobie caba ściągnąć z Internetu albo wykonać instalacji przez
    > ActiveSync, tylko potrzebują klikanego interfejsu, który zrobi za nich
    > wszystko - ściągnie soft z sieci, zainstaluje i jeszcze za niego
    > zapłaci. :) Bo inaczej to już dla nich za trudno.

    Nie no wygodnie jest ściągac na pc i instalować, proste jak cholera -
    szczególnie gdy pc jest daleko.
    Ściąganie caba i wyklikanie tez bajer, nie ma to jak również ekstra
    pajpalowanie czy inne wbijanie co rusz karty kredytowej w przypadku
    płatnego softu, cholernie proste - wiesz ja też czytam pocztę przez
    pine z konsoli bo umiem i to dla mnie wygodne - ale nie polecam tego
    na lewo i prawo.

    > Sprzęt z WM to generalnie rzecz biorąc komputer - wywodzi się wprost od
    > PDA PocketPC, od kilku lat sukcesywnie wyposażanych w funkcję telefonu,
    > która dopiero po wejściu iPhone'a stała się podstawą marketingu. :)

    Nie iPhone nie wywodzi się z bsd i mosix to nie były i nie są komputery,
    przestań może się rozśmieszać.

    > Taa...? Pokaż mi nawigację z dobrymi mapami dla Polski? Pokaż mi jakiś
    > przyzwoity pakiet biurowy. Jest coś naprawdę użytecznego poza
    > idiotycznymi kuflami piwa i potrząsanymi niemowlakami? :>

    Ziew, mam fajne navi: iGo - na długo przed iP kupiłem, po co mi drugie
    (trzecie, bo mam jeszcze outdoora na potrzeby 4x4).
    Ale wdepnąłeś: pokaż mi _przyzwoity_ pakiet biurowy dla WM! ;)

    > Taa... Wprowadzone ponad dwa lata po premierze...

    I tak niepotrzebnie wprowadzone.

    > Mi akurat brak MMSów nie przeszkadza w iPhone - nie używam. Jestem
    > zwyczajnie zwolennikiem prostego systemu, który można sobie od podstaw
    > skonfigurować. WM jest pod tym względem idealny - oprogramowania,
    > wtyczek do Today'a itp. masz od groma.

    Wtyczki na sprigboard czy lockscreen olałeś albo nie widziałeś - Twoja
    strata. Kalendarze, terminarze, przypominarki, systemowe, imieniny, rss,
    blogi itd to wszystko możesz mieć na lockscreenie czy froncie po odblokowaniu.

    > Produkt Apple pod tym względem
    > zwyczajnie nie jest w stanie konkurować - stanowi ciekawą zabawkę
    > multimedialną dla nastolatków, ale leży np. na polu biznesowym.

    Nigdy na rynek bussinesowy nie był projektowany, ale to normalne pda
    czy tego chcesz czy nie.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***