  • 41. Data: 2009-06-09 11:34:26
    Temat: Re: iPhone 3G 8GB i internet
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Olgierd pisze:

    > A itunes to co, federacja wolnych producentów?

    iTunes jest pod WIndows

  • 42. Data: 2009-06-09 11:59:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 13:34:26 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > iTunes jest pod WIndows

    Ale co mnie obchodzi na jakim sprzęcie to chodzi?
    Mówię o tym, że Apple decyduje o tym, jaki soft mogę sobie tam
    zainstalować. Zaś próba instalacji oprogramowania poza tym sklepem może
    skończyć się grzywną a nawet odsiadką.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 43. Data: 2009-06-09 12:04:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Olgierd pisze:

> [...]
    > Mówię o tym, że Apple decyduje o tym, jaki soft mogę sobie tam
    > zainstalować. Zaś próba instalacji oprogramowania poza tym sklepem może

    Cydia i Icy to oczywiscie z czapki ? JB nie jest nielegalny w Polsce.
    Masz tez ssh i scp czyli shell i mozliwosc wkopiowania czego chcesz na
    ipoo A jaki to soft chcialbys sobie zainstalowac na iphonie spoza Appstore ?

    Centralne repozytorium o luznych zasadach umieszczania plikow jak widac
    jest swietne skoro wszyscy to kopiuja nie sadzisz ?

  • 44. Data: 2009-06-09 12:09:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 9 Jun 2009 11:59:32 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

> [...]
    > Mówię o tym, że Apple decyduje o tym, jaki soft mogę sobie tam
    > zainstalować. Zaś próba instalacji oprogramowania poza tym sklepem może

    nie wspominając o tym, że iPhone wymusza instalację bloatware w kompie.
    Najnowsza wersja Activesync ma 7.6 MB, przy czym nie jest niezbędna, bo
    nowe urządzenia mają tryb pamięci masowej i można po prostu wrzucić plik
    cab.
    iTunes ma dokładnie 10x więcej. Wpycha swoje gówniane rozszerzenia w każdy
    kawałek systemu - jak np. Quick Time.

    PS. widzę, że lubisz być sprowadzany do pewnego poziomu i pokonywany
    doświadczeniem...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 45. Data: 2009-06-09 12:12:50
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 14:04:28 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > JB nie jest nielegalny w Polsce.

    No więc właśnie obawiam się, że może być inaczej.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 46. Data: 2009-06-09 12:30:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 12:36:11 +0000, Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > Jak wyjdzie iphone 8G czy WM15? Może nie rozmawiajmy o tym jak może być,
    > bo prawo wstecz nie zadziała.
    >
    > Po za tym JB daleko do nielegalności w EU, a nawet w US jakoś nie

    Nie, na gruncie obecnego prawa, pisałem Ci.
    Nb. z tym niedziałaniem wstecz to też bywa różnie. Jak w 1994 r. weszła w
    życie ustawa wiadoma, zastosowano abolicję, czyli przyjęto, że "utwory
    nielegalne" legalizują się z chwilą wejścia jej w życie.
    Stąd i użytkownicy, i ówcześni producenci sprzętu (w tym Optimus i JTT)
    mogli nadal mieć/sprzedawać lewe Windowsy 3.1.

    Ale później przepis został skreślony i na dziś ta abolicja nie
    obowiązuje. Tj. w zasadzie "nielegalna kopia" Win 3.1 znów stała się w
    pełni nielegalną.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 47. Data: 2009-06-09 12:31:44
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 09.06.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > nie wspominając o tym, że iPhone wymusza instalację bloatware w kompie.

    Ooo, a ja nie mam itunes, nie mam nawet windows i macosa :)
    Telefon musiałem podłączyć do kompa słownie 2 razy.
    1. w salonie jak mi go aktywowali
    2. jb - przez quickpwn.

    > iTunes ma dokładnie 10x więcej. Wpycha swoje gówniane rozszerzenia w każdy
    > kawałek systemu - jak np. Quick Time.

    Ziew, i jest do niczego nie potrzebny, a muzykę można ładowac czymkolwiek
    co zna libpod (zarówno pod windows jak i linuxem) i nie trzeba nic podpinać,
    wystarczy wifi (ale oczywiście można podpiąć po usb)

    > PS. widzę, że lubisz być sprowadzany do pewnego poziomu i pokonywany
    > doświadczeniem...

    To podobnie jak Ty :)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 48. Data: 2009-06-09 12:36:11
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 09.06.2009 Olgierd <n...@n...problem> napisał/a:

    > No więc właśnie obawiam się, że może być inaczej.

    Jak wyjdzie iphone 8G czy WM15? Może nie rozmawiajmy o tym jak
    może być, bo prawo wstecz nie zadziała.

    Po za tym JB daleko do nielegalności w EU, a nawet w US jakoś nie
    widziałem w tej sprawie procesu, choć to takie oczywiste to apple
    jako zaiteresowane jakoś nikogo nie pozywa.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 49. Data: 2009-06-09 12:51:18
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > Nie, na gruncie obecnego prawa, pisałem Ci.

    Ja też Ci pisałem co robi, a czego nie robi JB. Imo nie ma podstaw aby
    kogokolwiek ścigać z powodu otwarcia dostepu do fs-a we własnym pda.
    To dopiero podmiana kluczy do softu czy wgranie softu bez licencji
    podchodzi pod ustawę.

    > Nb. z tym niedziałaniem wstecz to też bywa różnie. Jak w 1994 r. weszła w
    > życie ustawa wiadoma, zastosowano abolicję, czyli przyjęto, że "utwory
    > nielegalne" legalizują się z chwilą wejścia jej w życie.

    Przy czym gdyby tego wpisu nie było to i tak ściganie było by bardzo
    utrudnione. A sama w sobie ustawa bez tego zapisu miałaby spore problemy w
    senacie.

> [...]
    >
    > Ale później przepis został skreślony i na dziś ta abolicja nie
    > obowiązuje. Tj. w zasadzie "nielegalna kopia" Win 3.1 znów stała się w

    Akurat brak tego zapisu po 15 latach mało kogo ziębi i parzy bo to jest
    już martwy zapis - dotyczy chyba jakiegoś zapomnianiego sprzętu którego
    ktoś zapomniał wywalić.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 50. Data: 2009-06-09 16:00:17
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > iTunes ma dokładnie 10x więcej. Wpycha swoje gówniane rozszerzenia w każdy
    > kawałek systemu - jak np. Quick Time.

    ale masz jakieś wsparcie że QuickTime to rozszerzenie iTunesa?