  • Data: 2011-03-02 18:51:41
    Temat: Re: iPad 2 pokazany!
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 18:46:07 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > nie kliknął, bo ogląda co innego... ale też śmieszne.

    ze śmieszności - Jego Czarnogolfowość był uprzejmy porównać liczbę
    aplikacji do iPodpaski po roku na rynku z liczbą aplikacji dla Honeycomba,
    po tygodniu sprzedaży pierwszego urządzenia z tym systemem w jednym kraju.

    Podśmiewali się też z cen Galaxy Taba i Motki Xoom, chwaląc się, że
    większość iPodpasek ma ceny niższe od Xooma:
    http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/0
    3/20110302-10242747--img4553.jpg
    starannie przemilczeli, że Xoom i Galaxy Tab przychodzi z kabelkami i
    kondonikiem, a do iPodpaski 2 trzeba będzie kupić kabel HDMI za 40 baksów:
    http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/0
    3/20110302-10273362--img4571.jpg
    oraz nowe, genialne i zmieniające wszystko pokrywki za 40 albo 70 baksów:
    http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/0
    3/20110302-10314893--img4599.jpg
    co dosyć istotnie zmienia relację cen...
    i takich smaczków setki, wciąż oglądam

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-