    From: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Subject: Re: iHater
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sat, 10 Nov 2012 20:13:23 +0100

    Dnia Sat, 10 Nov 2012 10:30:42 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Jak to kupił, skoro jest jeszcze 10 dni do końca aukcji?

    Teraz też widzę, że aukcja ciągle jest aktywna, ale przed napisaniem
    swojego posta był wyraźny napis, że "Aukcja zakończona"!
    Na liczniku strony było wtedy ponad 2700 wejść.
    Nawet się dziwiłem w jaki sposób aukcja została zakończona, bo na
    stronie aukcji nie było widocznych żadnych kupujących!
    Nie mam pojęcia dlaczego tak było, może taki komunikat się wyświetla gdy
    sprzedawca np. edytuje opis aukcji?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof