  • Data: 2012-11-09 22:09:49
    Temat: Re: iHater
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-09 21:50:50 +0100, "Wojciech \"Spook\" Sura"
    <s...@s...op.pl> said:

    > d:

    > mi:"

    > Ej, ale to jest całkiem dobry patent marketingowy.

    Ale dla jełopów.
    Przeczytałeś tytuł aukcji?
    Bo ja po przeczytaniu byłem pewien, że nie ma takiej kombinacji
    warunków, bym się zdecydował na kupienie czegokolwiek od kogoś, kto
    napisał "te badziewie".

    > Robisz badziewie i
    > sprzedajesz przeraźliwie drogo - ludzie kupią tylko po to, żeby sp rawdzić,
    > dlaczego cena jest tak wysoka ;P

    To, to tak, ale tu mamy przypadek kogoś, kto dokonuje idiotycznych
    zakupów, bo mu głosy (w Sieci) kazały...
    ;-)))

    --
    Bydlę