  • 21. Data: 2003-01-06 18:32:14
    Temat: Re: iDSL warszawa
    Od: "Jacek Orlowski" <J...@O...Com.SpamRemove>

    ".:b0l3k:.":

    > heh, tyle to i ja zdążyłem już wybadać.
    > Jak się wywali całą sieć z dsla to zaczyna wszystko działać jak należy,

    Zglosilem dzisiaj problem do Polpaku. Po 5 godzinach oddzwonila do
    mnie pani z BOK oznajmiajac: "wg technikow lacze jest sprawne, modem
    widoczny, a czasowe przerwy w transmisji sa spowodowane tym, ze
    moja usluga nie ma gwarantowanej przepustowosci CIR wiec w szczycie
    moze mi cos nie dziaiac"

    Trafilo mnie.

    jO.

  • 22. Data: 2003-01-07 07:17:23
    Od: "Tomasz Piwoński" <p...@b...pl>

    Wlasnie jak jest z uznawaniem reklamacji? Sa duze problemy? jakei macie
    doswiadczenia?

  • 23. Data: 2003-01-07 15:40:23
    Od: "Waldemar Godel" <a...@W...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Orlowski" <J...@O...Com.SpamRemove> napisał w
    wiadomości news:av6v14$mr6$1@news.tpi.pl...

    > Wniosek - przy wiekszej ilosci polaczen nie wyrabia sie
    > router uslugowy. Zaznaczam ze mam drugie lacze po ktorym
    > wszystko idzie jak trzeba niezaleznie od ilosci ruchu.

    A czy te same routery maja do SDI w wersji 2.0 (120 userow)???
    Bo ja mam dokladnie te same problemy na SDi i walcze juz od ponad 2.5
    miesiaca

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org

  • 24. Data: 2003-01-18 14:53:45
    Od: Marcin Wolcendorf <w...@f...polbox.pl>

    :b0l3k:. wrote:

    > Nie ma znaczenia czy na Żoliborzu czy na Pradze czy też na Mokotowie. W
    > całej warszawie działa że tak powiem "z dupy".

    Otóż jest różnica, czy na Żoliborzu, czy na Mokotowie- mnie na Mokotowie
    działa częściej, niż koledze na Żoliborzu.

    > Nie ma też znaczenia czy 512 czy 1024.

    A tu to nie wiem.

    pzdrwm,

    M.W.

  • 25. Data: 2003-01-19 08:09:21
    Od: Marcin Wolcendorf <w...@f...polbox.pl>

    Jacek Orłowski wrote:

    > Użytkownik ".:b0l3k:.":
    >

    > Mam ten sam problem (Wrocław). Realizuje NATa u siebie a moj router

    ..

    > wymiany routerow uslugowych chyba nic sie nie da zrobic.

    Być może pytanie moje jest trywialne, ale czy limitowaliście
    przepustowość interface-u do modemu DSL-owego? Bo może zapycha mu się
    wewnętrzny bufor i pakiety po prostu zostają w nim już na zawsze?

    pzdrwm,

    M.W.