  • Data: 2003-01-04 15:41:41
    Temat: Re: iDSL warszawa
    Od: "Jacek Orlowski" <J...@O...Com.SpamRemove> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ".:b0l3k:.":

    > Już mi ręce opadają. Tyle pieniędzy psu w dupę wsadził.

    Zdiagnozowalismy problem. :(
    W momencie gdy mam 'zwisy' polaczen odlaczam polowe LAN'a
    i wszystkie problemy znikaja jak za dotknieciem magicznej
    rozdzki. Wlaczam RJ'ke LAN'a do routera - brak polaczen
    z FTP, HTTPS, news itp. itd.

    Wniosek - przy wiekszej ilosci polaczen nie wyrabia sie
    router uslugowy. Zaznaczam ze mam drugie lacze po ktorym
    wszystko idzie jak trzeba niezaleznie od ilosci ruchu.

    Pozdr!
    jO.