  • Data: 2003-01-06 18:32:14
    Temat: Re: iDSL warszawa
    Od: "Jacek Orlowski" <J...@O...Com.SpamRemove> szukaj wiadomości tego autora

    ".:b0l3k:.":

    > heh, tyle to i ja zdążyłem już wybadać.
    > Jak się wywali całą sieć z dsla to zaczyna wszystko działać jak należy,

    Zglosilem dzisiaj problem do Polpaku. Po 5 godzinach oddzwonila do
    mnie pani z BOK oznajmiajac: "wg technikow lacze jest sprawne, modem
    widoczny, a czasowe przerwy w transmisji sa spowodowane tym, ze
    moja usluga nie ma gwarantowanej przepustowosci CIR wiec w szczycie
    moze mi cos nie dziaiac"

    Trafilo mnie.

    jO.