eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipiDSL - obsługa Klienta biznesowego
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 24

  • 1. Data: 2006-08-13 17:02:41
    Temat: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Witam,

    wszyscy ostatnio jadą na obsługę awarii iDSL-i to mam coś na przeciwwagę.
    Od jakiegoś czasu zostałem przypadkiem tzw. Klientem biznesowym (pewnie
    mnie przy najbliższej okazji zdegradują, bo polpak już sobie modemy
    zabrał ;-] )

    ale:

    pało mi jedno z łącz dsl (4Mbity). około 4.30 w nocy. Rano 9.30 dzwonie
    na 800 120 811 i przełączyło mnie na blueline. Rozłączyłem sie.
    Zadzwoniłem na 9330 (infolinia biznesowa), Pani od razu przy mnie
    sprawdziła, że modem się rozsynchronizował o 4.38, zapytała standartowo
    o stan diód, potem chwile jeszcze coś posprawdzała i w końcu
    stwierdziła, że to problem na 99% po stronie centrali i że "mają do 24
    godzin na usunięcie awarii" i otworzyła zgłoszenie. To był piątek.

    O godz. 16.40 tego samego dnia telefon, że technicy chcą sprawdzić linię
    - podeszło do mnie dwóch, posprawdzali, linia ok.

    Następny dzień: sobota godz. 9.05 telefon na komórkę, że proszę
    zrestartowac modem, bo wczoraj wieczorem pomimo sprawności lini, została
    i tak zmieniona para. Modem się nie zsynchronizował, zatem Pan
    powiedział, że idzie zmienić port na dslamie. Ok. 11.30 łącze wstało, w
    międzyczasie miałem jeszcze 2-3 telefony na komórkę od tego Pana, z
    informacją, co robi w danym momencie.

    W sumie taka obsługa jest jak najbardziej poprawna. Byle być klientem
    płacącym większą kasę ...

    Wojtek


  • 2. Data: 2006-08-13 18:16:17
    Temat: Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma.pl> napisał w wiadomości
    news:ebnm0d$7lf$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > wszyscy ostatnio jadą na obsługę awarii iDSL-i to mam coś na przeciwwagę.
    > Od jakiegoś czasu zostałem przypadkiem tzw. Klientem biznesowym (pewnie mnie
    > przy najbliższej okazji zdegradują, bo polpak już sobie modemy zabrał ;-] )
    > Następny dzień: sobota godz. 9.05 telefon na komórkę, że proszę zrestartowac
    > modem, bo wczoraj wieczorem pomimo sprawności lini, została i tak zmieniona
    > para. Modem się nie zsynchronizował, zatem Pan powiedział, że idzie zmienić
    > port na dslamie. Ok. 11.30 łącze wstało, w międzyczasie miałem jeszcze 2-3
    > telefony na komórkę od tego Pana, z informacją, co robi w danym momencie.
    >
    > W sumie taka obsługa jest jak najbardziej poprawna. Byle być klientem płacącym
    > większą kasę ...
    >

    Poprawna ? Chyba zartujesz ? To jeden wielki burdel.

    Generalnie od memntu kiedy ktos tym zaczyna sie zajomowac to
    naprawa uszkodzenia powinna trwac z max 2h, a ty tu piszesz
    o kosmicznych czasach, obłed.

    Oni nawet nie maja konkretnych procedur co do usuwania awarii tego typu,
    czesto jest tak ze sprawa obija sie o tpsa i firme zewnetrzna bo kazdy odbija
    paleczke.

    Pozatym istn ym debilizmem jest zmiana pary, nie wymieniajac pierw portu na
    dslamie


  • 3. Data: 2006-08-13 18:17:40
    Temat: Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>


    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma.pl> napisał w wiadomości
    news:ebnm0d$7lf$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > wszyscy ostatnio jadą na obsługę awarii iDSL-i to mam coś na przeciwwagę.
    > Od jakiegoś czasu zostałem przypadkiem tzw. Klientem biznesowym (pewnie
    > mnie przy najbliższej okazji zdegradują, bo polpak już sobie modemy zabrał
    > ;-] )
    > W sumie taka obsługa jest jak najbardziej poprawna. Byle być klientem
    > płacącym większą kasę ...

    Jestem klientem biznesowym jako firma, i nie zauważyłem różnicy w obsłudze
    czy to zgłaszam awarię DSLa jako firma, czy osoba prywatna (też mam jednego
    DSLa prywatnie).

    Lee



  • 4. Data: 2006-08-13 20:05:30
    Temat: Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Sun, 13 Aug 2006 19:02:41 +0200, użyszkodnik crazy bejbi
    <t...@n...ma.pl> napisał:

    > W sumie taka obsługa jest jak najbardziej poprawna. Byle być klientem
    > płacącym większą kasę ...

    stary, ja chce im wiecej płacić a oni nie chca, a jesli chodzi o
    obsluge to ja bym tego nie nazwał obsługą

    od 3 tygodni nie moge się doprosić zwiększenia predkości DSLki bo mi
    się osiedlówka rozrosła 2.5 krotnie ale jak grochem o ściane
    zaś biuro interwencji w osobie niejakiej pani Moniki Łasisz do spółki
    z niejaką Katarzyna Budzińską usiłuje mi wcisnąć że analizowanie
    świstka papieru trwa tyle czasu, zaś telepunkt w Chojnicach wpisał mój
    numer do listy ignorowanych bo nie odbierają telefonów ode mnie.

    W tej firmie panuje kompletny brak odpowiedzialności, nikt nic nie
    wie, kazdy zwala na innych czy na system który tym zarządza a jedyne
    co robią to przepraszać za swój analfabetyzm

    parodia,tragedia,dno i wodorosty






  • 5. Data: 2006-08-13 20:44:41
    Temat: Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "Tomek Kruk" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:cq0vd2985ov4srvvip5r3usfdoo70cd3aa@4ax.com...
    > Sun, 13 Aug 2006 19:02:41 +0200, użyszkodnik crazy bejbi
    > <t...@n...ma.pl> napisał:
    >
    >> W sumie taka obsługa jest jak najbardziej poprawna. Byle być klientem
    >> płacącym większą kasę ...
    >
    > stary, ja chce im wiecej płacić a oni nie chca, a jesli chodzi o
    > obsluge to ja bym tego nie nazwał obsługą
    >
    > od 3 tygodni nie moge się doprosić zwiększenia predkości DSLki bo mi
    > się osiedlówka rozrosła 2.5 krotnie ale jak grochem o ściane
    > zaś biuro interwencji w osobie niejakiej pani Moniki Łasisz do spółki
    > z niejaką Katarzyna Budzińską usiłuje mi wcisnąć że analizowanie
    > świstka papieru trwa tyle czasu, zaś telepunkt w Chojnicach wpisał mój
    > numer do listy ignorowanych bo nie odbierają telefonów ode mnie.
    >
    > W tej firmie panuje kompletny brak odpowiedzialności, nikt nic nie
    > wie, kazdy zwala na innych czy na system który tym zarządza a jedyne
    > co robią to przepraszać za swój analfabetyzm
    >
    Tpsa sama przyznaje nieoficjalnie ze pracuje tylko 3 dni w tygodniu bo
    2 dni nie dzala zawsze ktorys z systemow :)


  • 6. Data: 2006-08-13 23:39:39
    Temat: Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    Radoslaw HORODNICZY wrote:
    >> W tej firmie panuje kompletny brak odpowiedzialności, nikt nic nie
    >> wie, kazdy zwala na innych czy na system który tym zarządza a jedyne
    >> co robią to przepraszać za swój analfabetyzm
    >>
    > Tpsa sama przyznaje nieoficjalnie ze pracuje tylko 3 dni w tygodniu bo
    > 2 dni nie dzala zawsze ktorys z systemow :)

    chyba bardzo malo masz wspolnego z tpsa ;)

    --
    Mateusz Pronobis


  • 7. Data: 2006-08-14 05:38:24
    Temat: Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Sun, 13 Aug 2006 22:05:30 +0200, Tomek Kruk napisał(a):

    > stary, ja chce im wiecej płacić a oni nie chca, a jesli chodzi o
    > obsluge to ja bym tego nie nazwał obsługą
    >
    > od 3 tygodni nie moge się doprosić zwiększenia predkości DSLki bo mi
    > się osiedlówka rozrosła 2.5 krotnie ale jak grochem o ściane
    [ciach]

    Też to przerabiałem. Brak warunków, robimy wywiad, skierujemy na
    inwestycję, może za 6 miesięcy... a jedyne co robił "opiekun", to
    szpiegostwo przemysłowe.

    Oni w tym czasie radośnie podłączają Neostrady, bo tobie sieć kuleje.
    Na szczęście już nie jestem zmuszony do korzystania z usług TPSA i w
    ofertach innych dostawców mogę przebierać :-)

    Andrzej.


  • 8. Data: 2006-08-14 07:03:10
    Temat: Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Mon, 14 Aug 2006 07:38:24 +0200, użyszkodnik Andrzej
    <a...@n...in.poland> napisał:

    > Też to przerabiałem. Brak warunków, robimy wywiad, skierujemy na
    > inwestycję, może za 6 miesięcy... a jedyne co robił "opiekun", to
    > szpiegostwo przemysłowe.

    ciekawe czy mu płacą czy też tak sam z siebie tak robił :>

    > Oni w tym czasie radośnie podłączają Neostrady, bo tobie sieć kuleje.

    jeszcze nikt nie odszedł do Neostrady więc radośnie sobie podłaczają
    może gdzieś indziej






  • 9. Data: 2006-08-14 08:28:06
    Temat: Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
    Od: "Janek" <...@...pl>

    Mam zupełnie inne doświadczenia z obsługą łącz.

    Zaczynaliśmy mając SDI i DSL-a, potem tylko DSL, później Polkaki w większej
    ilości, teraz ATM.
    Przy SDI i DSL za każdym zgłoszeniem (a było ich przez 3 lata 5 razy) czas
    reakcji wraz z usunięciem usterki wynosił 2 h także w sobotę (kiedy
    teoretycznie nie pracują).
    Przy FR uwzdlędniając 40 km drogi jaką musiał pokonać technik z Polpaka
    (przy 2 awariach tego łącza) czas usunięcia problemu to 3 h wraz z kontaktem
    z działu bezpieczeństwa sieci.
    Przy ATM czas reakcji to 10 minut, zdiagnozowania i usunięcia problemu 30
    minut.

    Na miejscu jest możliwość podłączenia się do GTS via radio i tylko 4 Mb od
    TK, więc wyboru nie ma.

    Zupełnie inne podejście jest do problemów z telefonami, ale to nie ta grupa.



  • 10. Data: 2006-08-14 10:17:08
    Temat: Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    Radoslaw HORODNICZY wrote:
    > Poprawna ? Chyba zartujesz ? To jeden wielki burdel.
    >
    > Generalnie od memntu kiedy ktos tym zaczyna sie zajomowac to
    > naprawa uszkodzenia powinna trwac z max 2h, a ty tu piszesz
    > o kosmicznych czasach, obłed.
    >
    Dzisiaj była awaria jednego z routerów w Katowicach
    (z.kat_ru4.do.kat_r1.tpnet.pl) od 10.15, uwinęli się w czasie poniżej
    2h... czyżby ktoś im na ambicję wszedł?

    Pozdrawiam
    Daniel

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: