eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipiDSL - obsługa Klienta biznesowegoRe: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
    Date: Sun, 13 Aug 2006 22:44:41 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <ebo30n$6a7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <ebnm0d$7lf$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <c...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 195.116.103.69
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1155501912 6471 195.116.103.69 (13 Aug 2006 20:45:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Aug 2006 20:45:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:77968
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomek Kruk" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:cq0vd2985ov4srvvip5r3usfdoo70cd3aa@4ax.com...
    > Sun, 13 Aug 2006 19:02:41 +0200, użyszkodnik crazy bejbi
    > <t...@n...ma.pl> napisał:
    >
    >> W sumie taka obsługa jest jak najbardziej poprawna. Byle być klientem
    >> płacącym większą kasę ...
    >
    > stary, ja chce im wiecej płacić a oni nie chca, a jesli chodzi o
    > obsluge to ja bym tego nie nazwał obsługą
    >
    > od 3 tygodni nie moge się doprosić zwiększenia predkości DSLki bo mi
    > się osiedlówka rozrosła 2.5 krotnie ale jak grochem o ściane
    > zaś biuro interwencji w osobie niejakiej pani Moniki Łasisz do spółki
    > z niejaką Katarzyna Budzińską usiłuje mi wcisnąć że analizowanie
    > świstka papieru trwa tyle czasu, zaś telepunkt w Chojnicach wpisał mój
    > numer do listy ignorowanych bo nie odbierają telefonów ode mnie.
    >
    > W tej firmie panuje kompletny brak odpowiedzialności, nikt nic nie
    > wie, kazdy zwala na innych czy na system który tym zarządza a jedyne
    > co robią to przepraszać za swój analfabetyzm
    >
    Tpsa sama przyznaje nieoficjalnie ze pracuje tylko 3 dni w tygodniu bo
    2 dni nie dzala zawsze ktorys z systemow :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: