eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipiDSL - obsługa Klienta biznesowegoRe: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
  • Data: 2006-08-14 08:28:06
    Temat: Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego
    Od: "Janek" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam zupełnie inne doświadczenia z obsługą łącz.

    Zaczynaliśmy mając SDI i DSL-a, potem tylko DSL, później Polkaki w większej
    ilości, teraz ATM.
    Przy SDI i DSL za każdym zgłoszeniem (a było ich przez 3 lata 5 razy) czas
    reakcji wraz z usunięciem usterki wynosił 2 h także w sobotę (kiedy
    teoretycznie nie pracują).
    Przy FR uwzdlędniając 40 km drogi jaką musiał pokonać technik z Polpaka
    (przy 2 awariach tego łącza) czas usunięcia problemu to 3 h wraz z kontaktem
    z działu bezpieczeństwa sieci.
    Przy ATM czas reakcji to 10 minut, zdiagnozowania i usunięcia problemu 30
    minut.

    Na miejscu jest możliwość podłączenia się do GTS via radio i tylko 4 Mb od
    TK, więc wyboru nie ma.

    Zupełnie inne podejście jest do problemów z telefonami, ale to nie ta grupa.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: