    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.rec.foto,pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: i po World Press Photo...
    Date: Sat, 04 Jul 2009 13:07:13 +0200

    In article
    <a...@y...go
    oglegroups.com>,
    Antek Mysliborski <a...@g...com> wrote:

    > to stały motyw, po każdej wystawie WPP ktoś pisze "za dużo krwi". Moim
    > zdaniem wcale jej dużo nie było, myślę, że nie więcej niż 20-30% zdjęć
    > (nie liczyłem dokładnie), może nawet mniej.

    Raczej wiecej.

    >No chyba że Cię tak
    > zaszokowały i zafrapowały te, które się pojawiły, że na inne nie
    > zwróciłeś uwagi :) - ale to by świadczyło, że widać były bardzo
    > wyraziste, i wybór był dobry.

    Raczej zniesmaczyla ta niezdrowa fascynacja.

    > Myślę, że pod tym kątem wybór był bardzo dobry - pokazano i kryzys, i
    > wojny, i trzęsienia ziemi, ale też olimpiadę (z różnych perspektyw),

    Nawet na tych olimpiadowych - nic specjalnego. W tym ze dwa 'zdjecia z
    krwia'. Jedno pokazujace, ze jakiejs (chyba brazylijskiej) judoczce krew
    poszla z nosa. Rzeczywiscie - rzecz godna uwiecznienia.

    Albo zamieszki w Atenach. Krew skapujaca z reki jakiegos uczestnika - to
    akurat nawet niezle ujecie.

    E, dla mnie jedyne zdjecie przy ktorym sie dluzej zatrzymalem, to ta
    plemiena wojna...

    TA