  • 21. Data: 2010-08-02 20:59:16
    Temat: Re: i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-08-02 13:25, Miruś pisze:
    > http://allegro.pl/item1169138696_mercedes_cl550_amg_
    2008_full_opcja_okazja.html

    > aukcja zakończona ;)
    > wygrany aukcji już pije ze szczęścia ;)

    To chyba też okazja a zostało jeszcze 40 min aukcji i ta była by ważna
    prawnie :)

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1156321517

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 22. Data: 2010-08-02 21:11:21
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    2008_full_opcja_okazja.html

    > To chyba też okazja a zostało jeszcze 40 min aukcji i ta była by ważna
    > prawnie :)
    >
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1156321517

    nia ma tu okazji, koles chce 35k ale ma jeden duzy problem - silnik.
    2,5 tdi v6 to poprostu gniot, nikt tego nie kupi

  • 23. Data: 2010-08-02 21:15:52
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-08-02 21:11, Beny pisze:

    > nia ma tu okazji, koles chce 35k ale ma jeden duzy problem - silnik.
    > 2,5 tdi v6 to poprostu gniot, nikt tego nie kupi

    Licytuj lub Kup Teraz
    Twoja maksymalna oferta
    (nie mniej niż: 15 000,00 zł):

    jest licytacja :)

  • 24. Data: 2010-08-02 21:20:53
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    > Licytuj lub Kup Teraz
    > Twoja maksymalna oferta
    > (nie mniej niż: 15 000,00 zł):
    >
    > jest licytacja :)

    aaa ja zobaczylem kup teraz i myslalem ze cena minimalna jest, wychodzi na
    to ze jednak jej nie ma wiec za 15k to oplaca sie brac ;)

  • 25. Data: 2010-08-02 21:33:52
    Temat: Re: i co ? mo?na mieae Merca CL550 AMG za 300 z? ? ;)
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Nie da się wystawić aukcji jednym przyciskiem w kompie. Aukcja jest
    > wyświetlana do sprawdzenia w postaci takiej, jak będzie wyglądała, właśnie
    > po to, żeby sprawdzić czy nie ma błędów - również własnie takich jak ten.

    No i ja bym się tłumaczył tak - sprawdziłem opis aukcji, nie rzuciło mi się
    w oczy żaden błąd. Kliknąłem "wystaw aukcję". Po kilku chwilach
    zorientowałem się, że jest błąd w cenie. Chciałem poprawić ofertę, okazało
    się, że ktoś jednak nacisnął "Kup Teraz". Była to oczywista omyłka pisarska,
    nikt bowiem, nawet mało orientujący się w rynku samochodów, nie uwierzy w
    to, iż można kupić samochód tej klasy za 280 PLN - jest to bowiem cena
    słabej klasy roweru dziecięcego.

    Jurand.

  • 26. Data: 2010-08-03 01:04:48
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-08-02 21:20, Beny pisze:

    > aaa ja zobaczylem kup teraz i myslalem ze cena minimalna jest, wychodzi na
    > to ze jednak jej nie ma wiec za 15k to oplaca sie brac ;)

    I widać ktoś myślał podobnie bo wylicytował 15k :) ciekawe czy
    właściciel sprzeda :)

  • 27. Data: 2010-08-03 10:08:27
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    Miruś pisze:
    > http://allegro.pl/item1169138696_mercedes_cl550_amg_
    2008_full_opcja_okazja.html

    > aukcja zakończona ;)
    > wygrany aukcji już pije ze szczęścia ;)

    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/440347,lowcy_
    pomylek_z_allegro.html

    m.

  • 28. Data: 2010-08-03 17:46:46
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-08-02 13:25, Miruś pisze:
    > http://allegro.pl/item1169138696_mercedes_cl550_amg_
    2008_full_opcja_okazja.html

    > aukcja zakończona ;)
    > wygrany aukcji już pije ze szczęścia ;)

    Juz sie rozeszło po kosciach.

    "- Oczywiście była to moja pomyłka - tłumaczy właścicielka samochodu
    Martyna Kosmala ze Świnoujścia. - Chciałam za niego 280, ale tysięcy -
    dodaje. Zanim jednak kobieta zdążyła poprawić błąd, w ciągu 10 minut
    samochód znalazł nabywcę. - Od razu skontaktowałam się z administracją
    serwisu i wytłumaczyłam, że to pomyłka - mówi Kosmala. Różnica w cenie
    była astronomiczna, więc transakcję anulowano - za zgodą kupującego."

    http://forsal.pl/artykuly/440494,blad_na_allegro_moz
    e_kosztowac_dziesiatki_tysiecy_zlotych.html

  • 29. Data: 2010-08-05 14:37:47
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Miruś" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://allegro.pl/item1169138696_mercedes_cl550_amg_
    2008_full_opcja_okazja
    > .html
    > aukcja zakończona ;)
    > wygrany aukcji już pije ze szczęścia ;)

    Nie pije...
    Sprzedajacy bedzie sie tlumaczyl bledem pisarskim lub bledem w systemie
    allegro. Jesli podczas wystawiania zle postawisz kropke lub przecinek to
    system sam "skoryguje kwote. Wpis 280,000 oraz 280.000 czy tez 280.000,00
    zmienia na 280,00... mozna zawsze sadzic sie z serwisem. Ponadto mozna
    naklamac i twierdzic, ze wpisal prawidlowa kwote jednek po drodze nastapilo
    przeklamanie i cena sie zmienila - nikt nie jest w stanie udowodnic, ze tak
    nie bylo. Jednak sedzia musi w takie tlumaczenie uwierzyc...

    --
    Picasso

  • 30. Data: 2010-08-05 16:12:52
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "P_ablo" <o...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > nastapilo przeklamanie i cena sie zmienila - nikt nie jest w stanie
    > udowodnic, ze tak nie bylo. Jednak sedzia musi w takie tlumaczenie

    Juz kilka dni temu media podaly, jak sie sprawa skonczyla..

    Pozdrawiam
    Kamil