  • 11. Data: 2010-08-02 14:24:04
    Temat: Re: i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Olek pisze:
    > ale czad czekam na proces sądowy i sąd, który uzna że umowa na allegro
    > jest wiążąca :D

    Było już kiedyś coś takiego i nic z tego nie wyszło.

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2010-08-02 15:03:09
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    > aukcja zakończona ;)
    > wygrany aukcji już pije ze szczęścia ;)

    Prawo prawem, jednak chamstwem bylaby proba wyludzenia tego samochodu przez
    zwyciezce aukcji.

    Badzmy ludzmi - pomylki sie zdarzaja. Tylko nie piszcie w tym kontekscie, ze
    nalezy placic za swoje bledy. To absurdalna sytuacja. Ktoz z nas nie
    popelnial drobnych pomylek, ktore potencjalnie mogly stac sie tragiczne w
    skutkach - chocby bledow za kierownica, wymuszen pierwszenstwa (zeby bylo w
    temacie grupy :) ). Na szczescie druga strona z reguly nie dazyla do
    wyslania nas na wozek inwalidzki w celu odnowy zderzaka z AC sprawcy.

    Chyba, ze wystawianie przedmiotow po absurdalnie niskich cenach jest
    nagminna praktyka tego sprzedawcy w celu robienia szumu. Wtedy nie widze
    etycznych przeszkod, zeby go zniechecic na przyszlosc.

    --
    Jan-xx

  • 13. Data: 2010-08-02 16:10:49
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-08-02 14:07, mleko pisze:
    > Kiepskiego prawnika mieli (o ile w ogole mieli). Wroc tutaj z podobnym
    > linkiem, jak juz gosc to AMG odbierze.

    to nie jest AMG.

  • 14. Data: 2010-08-02 16:13:46
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Jan-xx" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nagminna praktyka tego sprzedawcy w celu robienia szumu. Wtedy nie widze
    > etycznych przeszkod, zeby go zniechecic na przyszlosc.

    ee tam, w miare swoich mozliwosci finansowych zwycięsca aukcji powinien
    zawalczyc o tego merca ;)
    szanse ma małe bo ten z amg pewnie ma wiecej zer na koncie

  • 15. Data: 2010-08-02 16:16:45
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Beny nabazgrał:
    > ee tam, w miare swoich mozliwosci finansowych zwycięsca aukcji powinien
    > zawalczyc o tego merca ;)

    Nie da rady, już o ty było głośno jakiś czas temu i jeśli są tego typu
    pomyłki sądy stają po stronie sprzedawcy. Rozmawiałem zo tym ze znajomymi
    prawnikamijakiś czas temu i szanse na wygraną =o

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 16. Data: 2010-08-02 16:30:05
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Chris" napaćkał:)
> [...]
    > pomyłki sądy stają po stronie sprzedawcy. Rozmawiałem zo tym ze znajomymi
    > prawnikamijakiś czas temu i szanse na wygraną =o

    a szkoda...
    oby chłop sie nie zapił ze smutku

  • 17. Data: 2010-08-02 17:06:26
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    > a szkoda...
    > oby chłop sie nie zapił ze smutku

    Uwazalbys za sprawiedliwe, gdyby ktos zabral Twoj samochod za ulamek
    procenta wartosci tylko dlatego, ze w roztargnieniu zle wcisnales przycisk
    na kompie?

    A chlop, jesli potrzebuje, niech sie napije, a pozniej niech wezmie sie do
    pracy, jesli szczegolnie zalezy mu na takim samochodzie, a go nie stac. W
    naszym obszarze zjednoczonej Europy prawie kazdy moze sie dorobic takiego
    samochodu. Tylko wiekszosci sie nie chce, brakuje zapalu i wytrwalosci lub
    ma inne priorytety.

    --
    Jan-xx

  • 18. Data: 2010-08-02 17:17:28
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Uzytkownik "Jan-xx" <j...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Uwazalbys za sprawiedliwe, gdyby ktos zabral Twoj samochod za ulamek
    > procenta wartosci tylko dlatego, ze w roztargnieniu zle wcisnales przycisk
    > na kompie?

    Tak, bo ja mam zasade ze 5 razy sprawdzam opis i ceny zanim klikne wystaw
    aukcje.
    Nawet jak juz aukcja pojawi sie w serwisie to ja czytam 6raz dla pewnosci ;)
    Jak ktos nie sprawdza bo mu sie nie chce albo ma inne powody to juz jego
    problem, za bledy sie placi...

> [...]
    > samochodu. Tylko wiekszosci sie nie chce, brakuje zapalu i wytrwalosci lub

    Nie wnikam co chlop robi i gdzie pracuje, dla mnie liczy sie tylko fakt ze
    zlapal "okazje" i wiedzial ze trzeba kliknac kup teraz.

  • 19. Data: 2010-08-02 17:34:55
    Temat: Re: i co ? mo?na mieae Merca CL550 AMG za 300 z? ? ;)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 2 Aug 2010 16:06:26 +0100, Jan-xx napisał(a):

    > Uwazalbys za sprawiedliwe, gdyby ktos zabral Twoj samochod za ulamek
    > procenta wartosci tylko dlatego, ze w roztargnieniu zle wcisnales przycisk
    > na kompie?

    Nie da się wystawić aukcji jednym przyciskiem w kompie. Aukcja jest
    wyświetlana do sprawdzenia w postaci takiej, jak będzie wyglądała, właśnie
    po to, żeby sprawdzić czy nie ma błędów - również własnie takich jak ten.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 20. Data: 2010-08-02 19:24:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Waldek Godel pisze:

    > oł.. rili? ale masz jakieś wsparcie?
    > http://www.rp.pl/artykul/4,513677_Na_Allegro_lepiej_
    sie_nie_myl_.html

    To tylko pokazuje że przed polskim sądem może stać się dokładnie
    wszystko i nie ma mądrego który jest w stanie cokolwiek przewidzieć w
    tej materii.

    A wyrok sądu po prostu głupi, no chyba że dziennika coś tam przemilczał
    co mogłoby zmienić istotę tej sprawy.