  • 1. Data: 2011-01-30 21:23:22
    Temat: hydroizolacja tarasu/dachu nad garazem
    Od: g...@g...pl

    Czy mozecie polecic sprawdzone rozwiazania hydroizolacji tarasu, bedacego
    jednoczesnie dachem garazu. Taras zabudowany z trzech stron scianka pelniaca
    funkcje balustrady pelnej. Z czwartej strony garaz polaczony z domem, gdzie
    jest wyjscie balkonowe na ww. taras. Wymiary, dachu/tarasu ~7m dlugosc ~3m
    szerokosc. Chodzi mi o warstwy i wlasciwe odprowadzenie wody czy
    zalegajacego sniegu.

  • 2. Data: 2011-01-30 21:28:54
    Temat: Re: hydroizolacja tarasu/dachu nad garazem
    Od: g...@g...pl

    g...@g...pl wrote:

> [...]
    > domem, gdzie jest wyjscie balkonowe na ww. taras. Wymiary, dachu/tarasu
    > ~7m dlugosc ~3m szerokosc. Chodzi mi o warstwy i wlasciwe odprowadzenie

    sorki, nie ta grupa

  • 3. Data: 2011-01-30 21:44:01
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sun, 30 Jan 2011 22:23:22 +0100, g...@g...pl napisał:

> [...]
    > jest wyjscie balkonowe na ww. taras. Wymiary, dachu/tarasu ~7m dlugosc ~3m
    > szerokosc. Chodzi mi o warstwy i wlasciwe odprowadzenie wody czy

    Jakiś filtr górnoprzepustowy :-)

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 4. Data: 2011-01-31 10:26:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 Jan 2011 22:28:54 +0100, g...@g...pl wrote:

    >sorki, nie ta grupa

    Na tej mozemy polecic laminat w arkuszasz i zlutowac, ale cyna
    olowiowa :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-01-31 10:43:23
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

    g...@g...pl wrote:

> [...]
    > domem, gdzie jest wyjscie balkonowe na ww. taras. Wymiary, dachu/tarasu
    > ~7m dlugosc ~3m szerokosc. Chodzi mi o warstwy i wlasciwe odprowadzenie

    a ja polecam wylać żywicę i to całkiem serio

  • 6. Data: 2011-01-31 10:47:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello blur,

    Monday, January 31, 2011, 11:43:23 AM, you wrote:

    > a ja polecam wylać żywicę i to całkiem serio

    Ale z taką poliuretanową do zalew trzeba uważać - bo to mu spłynie w
    najniższe miejsce ;)

    Choć podpowiedziałeś mi rozwiązanie pewnego mojego problemu...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-01-31 14:16:07
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

    > sorki, nie ta grupa

    Od bidy mozna i na tej grupie, stosujac hydroelektroanalogie.
    Twoje podloze, beton stropowy nad garazem ma za duza przewodnosc, maly opor
    elektryczny wskutek czego przewodzi nie tylko prad ale i wode. Zatem musisz
    zastosowac odpowiedni izolator. Z tym, ze ten izolator musi byc odporny
    zarowno na roznice temperatur jak i uszkodzenia mechaniczne. Poniewaz trudno
    byloby zastosowac kompensacje termiczna tak duzej powierzchni, nalezy
    zastosowac material elastyczny.
    Takim materialem jest gruba papa termozgrzewalna. Nie reklamujac, polecam 4 mm
    grubosci material firmy 'dibiten'. Jest to trojwarstwowa struktura zbrojona
    wewnatrz siatka polipropylenowa. Warstwa dolna tej papy ma nieco nizsza
    temperature topnienia, co utrudnia jej przegrzanie w czasie nalepiania. Rolka
    10 m2 kosztuje okolo 50 dolarow. Rolke rozwija z rownoczesnym podgrzewaniem
    jej wypasionym palnikiem gazowym i lekko dociska do podloza. Nalepianie
    zaczyna sie od "dolu" czyli od rejonu o najnizszym potencjale grawitacyjnym,
    nastepna rolke na 10 cm zakladke. Te pape nalezy wywinac na przylegajace
    sciany na wysokosc rzedu 15-20 cm.
    Kontrola pracy jest mozliwa metoda elektryczna. Do tego potrzebne jest zrodlo
    napiecia elektrycznego rzedu 15-20 kV (np uzyskane ze starego monitora) i
    dobrze izolowana druciana miotelka, ktora "zamiata" sie pokryta powierzchnie.
    W miejscu "pzrecieku" nastapi wyladowanie miotelkowe; miejsce to nalezy
    zalatac na goraco roztopionym z papy materialem (bitumem).
    Ja tak to robie w Hameryce od 15 lat i nie mam "komplejnow".
    Jakies plynne folie i inne tego typu wynalazki, co prawda latwiejsze w
    aplikacji sa nietrwale; dach pokryty 4 mm dibitenem ma trwalosc co najmniej 50
    letnia.
    Na to mozna polozyc np. siatke Leduchowskiego, zaciagnac zaprawa betonowa i
    po kilku dniach na elastyczbym, zbrojonym wloknem szklanym mrozoodpornym
    kleju, polozyc mrozoodporny gres.
    Pzdr.
    Tornad