  • Data: 2017-01-06 22:23:54
    Temat: Re: https://www.zarejestrujnumer.pl/
    Od: PlaMa <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-06 o 21:22, z pisze:

    > A co po marcu? :-)
    > Nie ma nic za darmo. Nie stać mnie na takie druciarstwo ;-)

    Potrójnie się z Tobą nie zgadzam:
    1 - po kwietniu nie po marcu
    2 - jak nie ma to ile to kosztuje?
    3 - jakie druciarstwo? Idziesz do play, rejestrujesz 3 karty, po czym
    idziesz do salonu Orange obok i przenosisz numer po czym aktywujesz
    bonus na 1 karcie, po 30 dniach aktywujesz na drugiej karcie po 59
    dniach na 3 karcie.

    Co w tym skomplikowanego?